smax schreef:p.s is trouwens benieuwd wanneer de eerste prijswinnaars hun foto krijgen van picturelifestyle...
Ik heb ze al lang gehad. Alleen wilde ik ze niet op fotopapier maar via de mail, misschien komt het daardoor?
Groetjes,
Bianca
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
smax schreef:p.s is trouwens benieuwd wanneer de eerste prijswinnaars hun foto krijgen van picturelifestyle...
Citaat:Heb hem wel gezien Maar ik koop hem alleen om het feit dat Woldhoeve er eventueel instaat op de middenpagina
met als bovenkop 'BIZAR' WOEHAAAA! erg leuk, als ik jullie zo hoor, meemaak, op bokt, of op shows, en dan hoe jullie omschreven zijn in de panorama hihihiiiiii
,
Yosan schreef:maar helaas heeft de reporter niet zo goed opgelet
broekbeschermers” eindelijk aan had, zodat ik me uit de voeten kon maken voor deze reporters.
Citaat:USA: grote linten in fel oranje(1ste plaats), dieprood(2e plaats) en stralend wit(3e plaats)
ol: Slaat eigenlijk nergens op. woldhoeve schreef:melkboerenhondenhaar is een futloos bosje haar, zonder glas en heel dun.![]()
Slaat eigenlijk nergens op.
(sorry
)
Hollybollie schreef:woldhoeve schreef:melkboerenhondenhaar is een futloos bosje haar, zonder glas en heel dun.![]()
Slaat eigenlijk nergens op.
Aha, ik had er nog nooit van gehoord.
meneer heeft niet zo goed opgelet.....en de foto`s vond ik bijna allemaal te donker. PeppySan schreef:Ik vind het best wel een grappig stukje, ok, je moet het op z'n panorama's lezen, maar het doet zeker geen afbreuk aan de sport.
Jij hebt een leuke hoofdrol in het stukje Hollybollie! In vervolg ga jij door het leven als the Malboro
!