Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dapperdier schreef:denz schreef:Ja ze is maar 1.36 en ik ben 1.60, dus past prima
![]()
lang leve de kleinere paardjes! Ik vind die tweede foto trouwens zo geweldig!! Echt super wat een goede fotoshoot, er straalt gewoon iets vanaf! Niet alle fotograven ( of modellen) kunnen dat. mijn complimenten.
magli schreef:Ik vind Michelle een heel snoezig en mooi paard! Het ziet eruit of je een hechte band hebt met beiden, voelt goed om te zien
pmarena schreef:
Zijn die meiden van jou zo jeukerig joh ?
) en michelle heeft ook een paar kleine korstjes in d'r manen die ontzettend jeuken, maar de arts komt binnenkort, dan meteen ff vragen!

zeer mooie beesten ook, en goed gelukt de lichte bewerking 
verderop las ik ook dat je zelf ook niet zo groot bent...dat verklaard dat ik dacht dat het een quarter was, ze heeft er in ieder geval wel redelijk de bouw voor... noisy schreef:mooi paardje hoor.
ik dacht eerst toen ik die foto's zag, goh, wat een leuke quarter, maar toen ik verder scrollde las ik dat het een connemara was![]()
verderop las ik ook dat je zelf ook niet zo groot bent...dat verklaard dat ik dacht dat het een quarter was, ze heeft er in ieder geval wel redelijk de bouw voor...

leuke paardjes