[WN] mag dat???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: mag dat???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:37

Die D-wedstrijden zijn zowiezo een aanrader als je wedstrijden wilt gaan rijden, om te voorkomen wat Mileen en mij overkwam. Ik was blij dat ik voor de grap een keer een D gestart had in Lisse in het jaar voor ik 'eens wilde gaan kijken hoe dat zou gaan', dat wedstrijdrijden, reden we de eerste de beste keer meteen een dusdanige klap punten bij elkaar dat we meteen doormoesten naar de Amateurs... Daar kreeg ik het eerlijk gezegd behoorlijk Spaans benauwd van...

Wwrangler

Re: mag dat???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:02

Tja Son, zo kan het dus inderdaad erg snel gaan, zeker als je zo netjes voorbereid op een wedstrijd verschijnt als jij, met kennis van de regels etc... Knipoog je paard netjes voorbereid hebt. En dan is dat stapje verder best spannend....... (weet nog goed hoe dat voelde, brrrr..). Gelukkig maar dat er zoveel sportieve en gezellige "m"edestanders starten Haha!

Maar er zijn ook nog veel ruiters die wel het inschrijfformulier ondertekenen, waar dan duidelijk staat :

"Wedstrijd wordt verreden onder het Wran Regelement" Lijst En dan niet weten wat dit inhoudt. Dan is het prettig als het een oefenwedstrijd is en de jury de tijd neemt om het e.e.a. te verduidelijken, zodat er dan Pling gaat branden, van ooh zit dat zo en je niet gelijk in het diepe gegooid wordt......