Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nielsd schreef:En melissa_b, met het NK vd wran was er een tinker 5de geworden met een onderdeel. Nou das toch heel goed.
) in de amateur trail. Cheveyo schreef:Maar natuurlijk kan dat Truecolors, maar je moet het niet doen om andere mensen maar omdat je het zelf wilt. Als je dit op Dressuur zet dan zeggen ze allemaal dat je moet gaan dressuren bij wijze van spreken.
Doe lekker wat jullie leuk lijkt, ik weet even niet of jij of Angelique er mee wil gaan rijden. Mijn voorkeur voor een jong paard zou alleen zijn dat het een of het ander gaat doen. Dan als het wat ouder is de andere discipline er eventueel bij pakken (bij dressuur kan je ook doorzitten)
superpony schreef:Hoi, ik probeerde Angelique(Silas) ook over te halen... We staan op zelfde stal, dus heb Maddox ook gezien.
Ik had even terug een topic geopend voor haar en foto's en filmpje's van tinkers in de western gevraagd. Misschien kun je even terug bladeren en zie je nog leuke dingen ertussen.
Silas zal voor de keuringen ed wel dressuur gaan doen, maar je kan met elk ras wel western rijden. Alleen welke tak van de sport wil je doen en kijk naar wat zij leuk vindt.
Ik doe het met een New Forest, en is een hele leuke pony ervoor.
Neem wel een goeie trainer. Terug naar dressuur kan altijd nog en met een goeie basis, gaat dat heel makkelijk.
Veel plezier, en als je Angelique nog over kan halen..... Westernzadel bestellen nog ipv dressuur, hahahahaha
Cheveyo schreef:aaha ik ruik daar een derde tinker?
Ik was met haar op de summertrail in groningen, en moet zeggen de dat sfeer daar in ieder geval super was.. misschien toch maar eens naar een wedstrijd kijken en dan wie weet.....
smax schreef:Slidingtinker Dana, ook een leuke Tink, heeft met een paar mooie stops in het Bit gestaan. Waar ze niet op een muur stopte als op de foto`s van Pagina 1. Emma die had je erop moeten zetten!!!