Het zijn behoorlijke bestanden dus helaas laat ik ze niet te lang erop staan.
Trouwens ik moet echt eens een camera met steady shot of gewoon stoppen met filmen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Super gepakt! Mooie en goedverzorgde paarden, gezellige mensen, ontspannen en vrolijke sfeer, helemaal lekker!
Blaze schreef:Voor degene die bewegende beelden willen.De Lutte
Het zijn behoorlijke bestanden dus helaas laat ik ze niet te lang erop staan.
Trouwens ik moet echt eens een camera met steady shot of gewoon stoppen met filmen
ik durfde eigenlijk niet te kijken. Want ik weet ook dat ik het betere ruk en pluk werk moet toepassen om mijn paard te remmen

Kan je toch even 'proeven' zonder al teveel investeringen...
hahaha Anya schreef:Ik heb even met Pannenkoek gesproken.
Hij stelt de foto's beschikbaar voor 7,50 + 2,50 verzendkosten. Maakt dus samen 10 euro. Daarmee is Rob tevens sponsor van onze wedstrijd geworden, want normaal gesproken kosten ze meer.
Dus stuur even een PB naar Pannenkoek en vertel welke foto's je graag wilt hebben en geef je adresgegevens door.
Pannenkoek alvast hartstikke bedankt!
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen PB-knopje meer....
Startnummer 22
, nou ja, volgend jaar beter
Sonja schreef:Rob ik pik er even eentje van je. Als dat niet mag moet je 't even zeggen dan verwijder ik 'm weer.
Elles schreef:Ik had Pannenkoek een PB willen sturen, maar dat gaat helaas nietZal wel aan mij liggen, maar ik heb geen PB-knopje meer....
Dus bij deze:
Zou je voor mij zo'n CD'tje willen branden?Startnummer 22
Wanneer ik weer kan PB-en, geef ik adresgegevens door
edit: is het trouwens mogelijk om meerdere deelnemers op 1 CD te zetten? Scheelt weer een CDtje