Groetjes, Julia
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wienie schreef:Ik heb hier 2 meningen over :
*Het kan prima, als de pony tenminste wel lekker stevig is.. ik zou zowiso een minder sterke pony niet aan de echte endurancerace laten mee doenn,, maar uit jou verhaal is wel te merken dat het een sterke pony dus ik zou zeggen, ga je gang!
*Maar toch, ooit zou je er wel te groot voor worden, als je nog veel zou groeien. Dus ik zeg;; koop meteen een paard,, maar ik hoorde dat pony's jou beter liggen,, nou je moet het zelf weten![]()
HET KAN GEWOON
-XxX- Wienie
Wienie schreef:*Maar toch, ooit zou je er wel te groot voor worden, als je nog veel zou groeien. Dus ik zeg;; koop meteen een paard,, maar ik hoorde dat pony's jou beter liggen,, nou je moet het zelf weten![]()
Anders klopt het plaatje gewoon niet.
Iriskee schreef:Anders klopt het plaatje gewoon niet.

Iriskee schreef:Ik zou voor een grotere pony gaan.![]()
Anders klopt het plaatje gewoon niet.
Ik ben 1.65 en mijn pony is 1.41 en mij word zelfs al verweten dat ik te groot ben..

vooral als ik dan foto's zie..Maar het is niet dat m'n benen tot aan zen knieen hangen ofzo...
Het scheelt maar 1cm.
kuzzie_anne schreef:Wienie schreef:Ik heb hier 2 meningen over :
*Het kan prima, als de pony tenminste wel lekker stevig is.. ik zou zowiso een minder sterke pony niet aan de echte endurancerace laten mee doenn,, maar uit jou verhaal is wel te merken dat het een sterke pony dus ik zou zeggen, ga je gang!
*Maar toch, ooit zou je er wel te groot voor worden, als je nog veel zou groeien. Dus ik zeg;; koop meteen een paard,, maar ik hoorde dat pony's jou beter liggen,, nou je moet het zelf weten![]()
HET KAN GEWOON
-XxX- Wienie
Ik ben bijna 18, ik denk dus niet dat ik nog veel zal groeien. hoogstens nog 1 of 2 centimeter, maar zelfs dat betwijfel ik
Karin schreef:Wienie schreef:*Maar toch, ooit zou je er wel te groot voor worden, als je nog veel zou groeien. Dus ik zeg;; koop meteen een paard,, maar ik hoorde dat pony's jou beter liggen,, nou je moet het zelf weten![]()
Waarom is 'men' toch zo bezig met dat 'te groot worden voor je pony'? Moet je eens kijken hoeveel volwassen mannen er meerijden in de endurance (en ook in de western- en IJslandersport) op paarden van hooguit 1.55 m. Dat zijn echt niet altijd de kleinste en lichtste mannen. Hadden die dan ook maar beter 'meteen een paard moeten kopen'?
In de meeste zuidelijke landen, maar ook in Amerika (zowel noord als zuid) zijn de paarden vaak niet eens groter dan 1.60 m. En daar rijden ook volwassen mannen op.
)