Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hahaha die Blaze
Te verlegen om 't te vragen aan James100 denk ik. Tja, zo is 'ie
Sonja schreef:Hahaha die Blaze
Blaze schreef:
PeterV schreef:
Zo verlegen is hij niet hoor, hij heeft Loon ook gevraagd of hij in de open reining op het NK een paard van haar mag uitbrengen.
Die kans laat ik niet schieten
Sonja schreef:Hahaha die Blaze
PeterV schreef:Ik heb daar natuurlijk ook één voorwaarde bij, en dat is dat ik persoonlijk het start nummer bij Lady ophang.
PeterV schreef:Ik heb daar natuurlijk ook één voorwaarde bij, en dat is dat ik persoonlijk het start nummer bij Lady ophang.
Sommige vragen zich nou af, waar is dat nou goed voor, ummm tja, daar heb ik zo mijn redenen voor, dus dit ter zijde.
Ja dat lijkt me een erg goed idee
Spaart in elk geval weer een knallende ruzie uit met je weet wel wie
PeterV schreef:Wordt best een bijzonder NK kampioenschap als je tegen je eigen paard uitkomt.
PeterV schreef:Ben ook heel benieuwd ernaar hoe mijn kleine meid, en mister cool het er gaan van afbrengen in de open klasse van dit NK.
) kan ik wel voorspellen.PeterV schreef:Eneuh, je weet het hè Rob, als je twijfelt, kan je altijd mijn hulp inroepen, wil ten aller tijden even de puntjes op de i bij Lady rijden, zodat je haar in alle rust zonder cap kan gaan starten. Goed?
,maarja hoorde gisteren weer dat je voorlopig niet rijd in de OLC omdat het mannetje last heeft van allerlei pijntes op diverse plekken.
Blaze schreef:Oops uhhh volgens mij ben ik ouder dan jij
)
spatter schreef:als dat een poging is wat ben ik dan in godsnaam aan het doen![]()
ziet er super uit!