Lielle schreef:Ikmheb alleen onderstaande gevonden:Citaat:3. Verder hebben de volgende fouten uitsluiting tot gevolg: a. Een niet herstelde vergissing in het parcours. b. Het niet springen van een hindernis of het niet respecteren van een rode of witte vlag in het wegparcours en de cross. c. Het springen van een reeds gesprongen hindernis. (m.u.v. combinaties). d. Het springen van een hindernis in de verkeerde volgorde. e. Alle andere redenen, elders in dit reglement vermeld.
en daar kan ik het niet op baseren. ALs het mij was overkomen in Vrouwenpolder had ik protest aangetekend.
Dit meisje ( ken haar persoonlijk en heb het zien gebeuren ) is naar de KNHS afgevaardigde toegestapt en heeft om verheldering gevraagd en deze heeft haar toen gezegd dat de hindernis niet juist was genomen.
Als ik me niet vergis, is b.v. een opsprong altijd de voor en de achterkant van het plateu gevlagd, zodat je er b.v. van de zijkant niet af kan. Deze hindernis was enkel aan de zijkanten gevlagd met 1 paar vlaggen.

En heeft dus het hele kader de verkeerde kant op gestuurd.
Om maar een voorbeeld te noemen.