Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Paard is grote kwpn-er van bijna 1.70. Ik ben 1.63 en weeg 58 kilo. Hoezo kakkiemakkie...
romeorowan schreef:Ik ben het helemaal met millennium eens. Maar stel nou je zoekt een bijrijder, waar ligt dan bij jullie de grens?
romeorowan schreef:Maar stel nou je zoekt een bijrijder, waar ligt dan bij jullie de grens?
Avelienvd schreef:Dus onthoudt kijk gewoon of je paard er fijn mee kan lopen en let dan niet op gewicht of postuur, maar op je paard dat zegt veel meer!
Citaat:Maar stel nou je zoekt een bijrijder, waar ligt dan bij jullie de grens?
) of wat ik ook nog wel eens doe is op het paard van mn zus en Appie ernaast mee laten lopen. Mijn Appie heeft net een nare blessure gehad en zo ben ik het dus aan t opbouwen, om te voorkomen dat het in het begin te zwaar belast wordt. En zo zijn we allemaal
.
) en de zit.
HappyAppy schreef:Wat grappig, kreeg net de "BIT" binnen en laat daar nou net een artikel instaan over dit onderwerp. Tja helaas ben ikzelf ook aan de zwaardere kant en heb zelf een Appie die daar gelukkig geen moeite mee heeft. Ik wissel ook vaak, keertje longeren, saampjes lekker wandelen door de polder (ik ernaast natuurlijk) of wat ik ook nog wel eens doe is op het paard van mn zus en Appie ernaast mee laten lopen. Mijn Appie heeft net een nare blessure gehad en zo ben ik het dus aan t opbouwen, om te voorkomen dat het in het begin te zwaar belast wordt. En zo zijn we allemaal
.
HappyAppy schreef:Wat grappig, kreeg net de "BIT" binnen en laat daar nou net een artikel instaan over dit onderwerp. Tja helaas ben ikzelf ook aan de zwaardere kant en heb zelf een Appie die daar gelukkig geen moeite mee heeft. Ik wissel ook vaak, keertje longeren, saampjes lekker wandelen door de polder (ik ernaast natuurlijk) of wat ik ook nog wel eens doe is op het paard van mn zus en Appie ernaast mee laten lopen. Mijn Appie heeft net een nare blessure gehad en zo ben ik het dus aan t opbouwen, om te voorkomen dat het in het begin te zwaar belast wordt. En zo zijn we allemaal
.
. Misschien staan die artikelen wel op de site van BIT of is er misschien iemand die dat hier kan plaatsen (ben niet zo handig met deze dingen
). Ik ga straks lekker onderuit op de bank de BIT lezen en daar hoort natuurlijk een bakkie
bij.
. Maar ik heb wel een beer van een paard moet ik erbij zeggen..... cornelie schreef:Ik heb het artikel in Bit ook gelezen. Gaat over een manege die een gewichtsgrens ingesteld heeft voor de ruiters. Op zich wel interessant om te lezen en ik kan mij er wel iets bij voorstellen. De verwachting was dat er hier en daar wat gemopper over zou komen maar het heeft juist heel positief uitgepakt. In het manegeblaadje schrijven ook telkens 2 dietisten wat tips etc en de wat zwaarlijvige ruiters willen zeker meewerken met alles.