Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pmarena schreef:Alleen ben ik toch wel erg benieuwd naar wat Dune precies bedoeld , als zij hem min of meer kent dan weet ze al meer van de persoon dan wij natuurlijk ?

dan is dat toch wel bewijs genoeg dat hij echt over speciale kwaliteiten beschikt !
En bovendien, als het idd iemand zou zijn die handig gebruik maakt van de zieligheid van een ander waarom schroeft hij zijn prijzen dan niet op? Je betaald maar 25 euro en voor zover ik begrepen heb hoef je dan ook bij hem niet te betalen voor medicijnen of wat dan ook allemaal. Nee hoor, ik geef graag iemand het voordeel van de twijfel en ik hoop binnekort mijn eigen conclusie te kunnen trekken

K@rin schreef:En wanneer je, zoals hiervoor gezegd, een paard uitkiest met een duidelijke door een dierenarts aangewezen kwaal, en hij zegt dat het iets anders is. Wie ga je dan geloven, ga je twijfelen aan je dierenarts of aan hem?
gelukkig maar... anders zouden we, als we bij DA uitgepraat zijn, gauw van ons paardje afzijn...
Maar dit is wel eindelijk een keer een manier om persoonlijk te ondervinden of zoiets nu bestaat of niet. Ik mag hem niks over mijn paard zeggen dus kan ik bewust of onbewust geen aanwijzingen geven. Mijn paard heeft vorig jaar zijn schedel gebroken en voor mij is het nog steeds een raadsel hoe het is gebeurd. Tja, als hij dan met zulke dingen aankomt is het voor mij klaar als een klontje. Echte problemen heb ik ook helemaal niet, meer kleine dingetjes zoals of hij het naar zijn zin heeft enzo. Ik ben gewoon bloednieuwsgierig kort gezegd......