[WN] Een nieuwe les, gaat al veel beter!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zack

Re: Een nieuwe les, gaat al veel beter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 08:28

sommige mensen kunnen echt schuur plekken krijgen hoor als je met een spijkerbroek rijd Ja
Hele leuke foto's! erg mooi paardje, kijkt ook erg leuk naar de camera steeds hihi Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 08:33

Leuk hoor die foto's!! En wat mij betreft gewoon lekker in je rijbroek blijven rijden met je zweepje! Liever dat je lekker zit en liever dat dan dat je een pluk teugels moet pakken en je paard in zijn mond moet storen om een tikje achter de kuit te geven.

Wat mij betreft mag je ook meer contact met de mond, maar ik heb geen idee hoever jullie kwa africhting enz zijn, dus daar kan ik niet over oordelen. Kortom, deze in had ik eigenlijk weg kunnen laten. Knipoog

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 13:56

Topic is wel van een maand geleden he dames, maar leuk dat er nog reacties op komen Haha!
Ik rijd niet meer met spijkerbroek omdat:
a. Ik er schuurplekken van krijg, ook van een wrangler
b. de broek altijd tot aan mijn knieen omhoog kruipt
c. een rijbroek gemaakt is om te rijden Knipoog

Teugels zijn lang omdat ik zo weinig mogelijk aan zijn mond wil zitten. Dancer is geen jong paard, hij is 15. En omdat ik niet van plan ben ooit met 1 hand en zo'n, naar mijn idee, eng bit te gaan rijden (zo'n shank) vind ik het niet nodig om mijn binnenhand steeds omhoog te doen. Heb het wel een tijd gedaan, maar hij snapte er niks van. Dus ik dacht: laat maar, op de normale manier gaat het veel beter. Daarbij kan ik niet van hem verwachten dat 1x per maand ofzo in de bak hem opeens totaal wegwijs kan maken in western. Hoeft ie ook niet, is meer voor de gehoorzaamheid. Lang leve het bos!! Haha!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:07

Citaat:
Die beugels zijn me ook wat, ik zit er altijd mee te klooien. Ik vind ze nu ook wat kort, maar het zit wel beter. Als ik ze 1 gat langer maak, moet ik op mijn tenen lichtrijden. ZO had ik ze altijd, totdat iemand me aanraadde ze wat korter te maken. Maar inderdaad, het lijkt of ze wat kort zijn. Kan ook zijn dat ik gewoon net ff verrot zit..
Wat is dat voor een zadel eigenlijk?
leuke foto's!!! OK dan!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:27

jessiejanes schreef:
Wat is dat voor een zadel eigenlijk?

Mag ik antwoorden? Hyper! Da's 'n echte Vaquero (made by Sablou) *LOL*

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:58

he leuke foto's zeg, ik had ze ook nog niet gezien maar zie dat het een ouder topic is
dancer ziet er echt goed uit zeg, en leuk dat je op sommige foto's zo straalt Ja rijden ziet er ook netjes uit!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:56

WB dat is duidelijk te zien aan een aantal dingen.

Majo een Wrangler spijkerbroek kruipt niet omhoog ook niet als je gaat lichrijden en ik sreek uit ervaring

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 12:10

MSQuincyTE schreef:
Majo een Wrangler spijkerbroek kruipt niet omhoog ook niet als je gaat lichrijden en ik sreek uit ervaring

Ik ook.

En tis idd een heuse Sablou *trots*

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 17:09

woow die 1e en 9e (of tel k fout Bloos ) fotos zijn echt gaaf!
Ziet er netjes uit!

joyce_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:19

hey ik heb helen maaal geen verstant van western. maar het lijkt me wel leuk je paard is dan denk ik veeel vrijer Bloos en je stuurt meer met je lichaam is het moeilijk teleren?? Haha!

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:40

Heb je toch nog iemand gevonden die je westernles kan geven... leuk! Ziet er goed uit...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 18:06

Ziet er leuk uit hoor, jullie kijken iig allebei heel vrolijk. Dancer glimt goed Haha!

Lers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:02

Is dat bij Jean-Marie in de bak?? Of op de manege? En van wie krijg je les? *nieuwsgierig Lachen

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 19:10

Zo dan, leeft Huppie ook nog!! Nee, dat is bij Susan in de bak. Op de Grafwegen, vlakbij Merlijn (café). Les van Susan van Dommelen, samen met Marjolijn en Robert (soms, maar meetal ik alleen en zij kijken Knipoog ). Als je ook een keer zin hebt?? U zijt welkom Lachen Mag je ook op Dancer rijden Haha!

Lers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:37

Euhm... rijden op Dancer? Right, dan moet ik eerst een cursusje 'Hoe val ik NIET van een pony' volgen misschien. Nah, grapje. Ik kan em makkelijk aan, haha. Heeft Armand er al eens op gereden inmiddels?

Volgens mij weet ik wel waar dat is. Had je het daar niet al eens over, dat je daar wilde gaan kijken omdat er net een nieuwe western-iets zat? Daar is dat toch?
Cool Ja

Leuke foto's ook trouwens, haha.