Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

GvdT schreef:MJ jammer van je stops. Os had je in EL ook al te pakken dat je rustiger reed.
L0ve schreef:MJ ik heb je gezien in de cross en zag id dat hij stopte voor de brug maar je kreeg hem er nog wel netjes naar voren overheen!! Vond het een twijfel weigering!!
En jammer op de spoorwegovergang.
Heb ook je springen gezien trouwens!!!mooi foutloos iig, dat er wat aangetikt werd doet er verder niet toe .
Je ging ook heel goed door het water. Vind wel dat je paardje erg kijkerig is,heb je er al veel mee gecrossd? (niets mis mee overigens hoor, is tino ook!!!)

) vind t wel knap van jou dat je weer met paard en al op wedstrijd gaat. Ik moet vaak aan jullie ongeluk denken als ik met de trailer onderweg ben.... But: always look at the bright sight of life
die van mij ziet ook wel vaker spoken 
Van dat heksenoog is vervelend zeg, zulke situaties zijn altijd rot. Wil jij dan trouwens ook binnenkort over naar M
?
ze hebben dan teveel tijd om na te denken geloof ik
Je kunt beter gewoon goed doorrijden.
Maar het is wel fijn om soms te horen hoe het er uit zag, kan soms wel eens iets bevestigen of juist duidelijk maken!

renskek schreef:Dat berichtje van Sjuulie is van mij. die van haar stond nog aan.
Toen de derde keer met een flinke schreeuw toch de sprongen genomen.
Hopelijk kun je nu weer positief gaan opbouwen.
Maar terug plaatsen naar het L en weer opbouwen lijkt me wel heel verstandig. Dit is voor jullie alletwee niet goed voor het vertrouwen.