Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niet niks om zo'n jong veulen te showen maar het ging super! Hij was echt stoer
. Het was een gezellige dag en als het goed is komen er snel foto's van vandaag.
)
(dank je wel Marjolijn)

weet niet of het duidelijk genoege foto's zijn maar zijn de manen zo van goede lengte of moet ik ze de volgende keer langer of korter maken?
. Wat is ie toch uit de kluiten gewassen zeg. Geeft Toppie melk met pokon erin. Die billen die worden echt mega, dacht dat mijn knollie een dikke kont had, maar Dutch heeft er iig ook een, haha.
Wat een ventje is het toch! Gefeliciteerd met jullie prijs.
irmalouise schreef:Geeft Toppie melk met pokon erin. Die billen die worden echt mega, dacht dat mijn knollie een dikke kont had, maar Dutch heeft er iig ook een, haha
maar die billen van hem zijn wel lekker he
Splash_ schreef:En wat is Chex een lekker ding
ShannaY schreef:Waarom toilleteer je de manen zo raar? Ik heb nog nooit gezien dat iemand staartjes maakt, en dan afknipt??
. In de engelse dressuur maken ze inderdaad knotten, maar bij western heb je een show onderdeel dat halter heet en daar hebben ze andere toiletteer regels daar maak je inderdaad staartjes en knip je ze op ong. twee vingers breed af. Francis schreef:Met een borstel (zachte, maar wel hard genoeg om tegen de haren in te kunnen borstelen) kun je de poeder beter tussen de haren werken, waardoor het effect groter is het het ook beter blijft zitten.