Zit even mee te denken over het hooi-punt (thinking on my feet here...) Doorbordurend op het systeem van Jos.
Je zou in de hoek van de stal een schuin stukje kunnen afzetten en daar het hooi in kunnen voeren: neem gewoon een betonplex plaat van de gewenste grootte, bescherm de bovenrand met een stuk rubberband (omslaan en vastschroeven). Bekleed vervolgens de plaat aan beide zijden met rubberen matten (goed vastmaken met slotboutjes oid, laat de matten de schroeven van de band bovenop bedekken) Aan de muur bevestigen et voilá?
Sterk, veilig, en makkelijk te monteren en te demonteren. Als je de plaat niet helemaal tot aan de grond laat aansluiten, maar een klein stukje laat "zweven", kun je ook de restjes troep en hooi om de zoveel tijd via onderaf eruit vegen.
Heb alleen nog niet bedacht hoe je de voerbakken er dan nog in kan verwerken
Zelf heb ik van die rubberen voerbakken die je bij de Agradi kunt bestellen. Dit omdat ik ook liever wil dat mijn paarden in een natuurlijke houding kunnen eten. Deze bakken zet ik gewoon op de grond. Ze zijn sterk en soepel dus ook veilig als ze erin gaan staan (of erin stampen zoals de jongste bij ons graag doet)