Inderdaad erg leuk Francis, deze periode! Mocht je nog eens in de buurt zijn dan kom je je "petekind" maar bezoeken! Iedereen is trouwens welkom hoor in Loenen! T bevalt er nu wel, nog wel wat wennen en we blijven rond kijken, maar we hebben absoluut niets te klagen! Lekker plekje, als we onze draai er helemaal hebben gevonden, willen we er vast niet meer weg! Oh enne...e is nog 1 stal vrij!
Nee, ik doe niet mee in Bunschoten! Ik denk dat de IHT voor [naam] leuker is, ik denk ook dat hij dat daadwerkelijk leuk gaat vinden, daar wil ik me dus op richten! Dus 10 juni eerst de clinic van Corine (Ik heb er ook al heel erg veel zin in!!!), dan ga ik goed leren hoe het allemaal moet en [naam] ook! We gaan goed ons best doen! Dan nog even uitzoeken waar de IHT allemaal uitgeschreven gaat worden, ik wil niet meer dan een uur met de trailer inderweg zijn. En dan wellicht een keer of 2 a 3 starten! Dussss....mochten jullie horen waar de IHT allemaal wordt uitgeschreven, laat t alsjeblieft even weten!!!
Oh enne mychinook...nope...van [naam] is er maar 1!!!

Dat kleine ding daarbinnen denkt vast dat ie al moet oefenen met benen strekken en bokken enzo...