[WN] Na een jaar weer onder zadel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Re: Na een jaar weer onder zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:21

De gympies zijn besproken, was 1 van de eerste dingen die Francis zelf zei Ojee, moet ik zo op Bokt met gympjes Ter verdediging mag ik aanvoeren dat aan beide zadels veiligheidsbeugels zaten in verschillende vorm. Maar je hebt gelijk!

Leuk om alle reacties te lezen, met zo'n mooi paard, zulk mooi weer en een fijn "alleen maar hier drukken"-fotomachien van Francis, kan zelfs ik er een paar laten lukken

*edit*
oh haha, tegelijk, maar goed dat we hetzelfde vertellen
Aan de beugelriemen van het dressuurzadel zat voor zover ik gezien heb wel een snel-los-systeem (hoe heet dat ook alweer?)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 13:31

Natascha dH schreef:
Leuk om te zien Francis. Ik vind Dot zich heel mooi bewegen. Als je d'r frame stabiel krijgt en ze d'r rug zo mooi blijft gebruiken als ik op een enkele foto zag, dan hebben we er een geduchte kandidaat bij voor de blauwe linten in de pleasure en de hunter
Heel gaaf, je hebt even moeten wachten tot je kanjer groot gegroeid was, maar dit is al je geduld meer dan waard geweest, denk ik.

See you at the shows!!

Dat ze uit zichzelf d'r rug al zo goed gebruikt en d'r achterhand er goed onder zet (deed ze als veulen al) ben ik ook wel érg blij mee... Dat is papa's talent wat ze naar ik hoopte toch mee zou krijgen... als ze maar de helft van zijn talent heeft ben ik al blij.
En wat die blauwe linten betreft, als we al ooit zo ver mogen komen, zo ver zijn we nu nog láng niet, dus maak je voorlopig nog maar geen zorgen
Het was het wachten zéker waard ja, ze heeft die tijd grotendeels ook echt nodig gehad om zich goed te ontwikkelen, maar 't vervolg gaat ook heel rustig aan, dus onder 't zadel showen zal op z'n vroegst pas volgend jaar worden en ook alleen dan als ik vind dat het goed genoeg gaat. Met een beetje geluk hoop ik wel te Halteren op't NK dit jaar (en dan mooi ff onder 't zadel oefenen in de inrijbak )

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:40

Mooie foto's, Francis Ziet er heel ontspannen uit, ook al voelde dat misschien niet zo!
Hoe groot is Dot eigenlijk? Vast wel 1.60. of niet?
Errug mooie helm, btw

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 14:01

Yup, laatste keer dat de smid er was gemeten en precies 1.60. Maar kont is volgens mij weer iets omhoog gegaan, dus denk dat er op de schoft ook nog weer wat bij gaat komen. 't Zal niet veel meer zijn, maar 1 of 2 cm. zou nog best es kunnen.
Ik stap niet voor niets met behulp van een tonnetje op... (en dan te bedenken dat ik vroeger op kastelen van 1.80 reed! BRRR)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:34

Wat heb jij een ultiem sexy cap!!

Dot is een mooi paardje hoor, succes met de goede uitkiezen

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 14:50

Majo schreef:

SEXY!? Die had ik nog niet gehoord! Wel stoer en mooi.. 't is de Dakota van Troxel.. westerncappie..

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:57

Francis schreef:
Majo schreef:

SEXY!? Die had ik nog niet gehoord! Wel stoer en mooi.. 't is de
Dakota van Troxel
.. westerncappie..
Ik heb zo'n idee dat Majo 'm [ook] al heeft

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:05

Dat ziet er netjes uit Francis!! Dot wordt vast een geweldig hunterpaard!! Wel lekker dat je zo op kan stappen en dat ze doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 18:40

Nah, hunteren wil ik er best bij doen, maar mag't een Pleasure paard worden? (én Trail, én Western Riding én Versatile Horse... maar nu loop ik vooruit op de zaken.)

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:46

Haha, nee hoor, Majo heeft hem niet. Majo heeft een hele sexy paarse cap van Divoza (hoe heet dat merk ook alweer, dat iedereen heeft)

Maar het was eigenlijk ook een beetje synisch bedoeld, sorry, ik vind hem namelijk afschuwelijk lelijk

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:57

Majo schreef:
Haha, nee hoor, Majo heeft hem niet. Majo heeft een hele sexy paarse cap van Divoza (hoe heet dat merk ook alweer, dat iedereen heeft)

Maar het was eigenlijk ook een beetje synisch bedoeld, sorry, ik vind hem namelijk afschuwelijk lelijk
Ieuw! Die van jou is lelijker!

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:03

Francis, dat ziet er lekker ontspannen uit! En als je er op zit valt eigenlijk pas op hoe gigantisch GROOT ze is! (en wat heeft ze prachtige blauwe ogen!)

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 00:38

Francis schreef:
Nah, hunteren wil ik er best bij doen, maar mag't een Pleasure paard worden? (én Trail, én Western Riding én Versatile Horse... maar nu loop ik vooruit op de zaken.)

Maak er dan meteen ook een les-paard van

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 08:07

Jeetje Francis wat gaaf!! En inderdaad was is ze groot zeg!! WAUW! Het ziet er in elk geval wel erg veelbelovernd uit!! Ik hoop voor je dat je snel een zadel hebt en dit jaar lekker door kan trainen!

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:08

Wranglerbutt schreef:
Ieuw! Die van jou is lelijker!

Je hebt helemaal gelijk. Daarom heb ik hem ook nooit op

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:58

Leuke foto`s!!!!!!!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 17:20

Gisteren avond 'even' naar Louis op en neer om proeft te zitten en nog één en ander kort te sluiten.
Eindelijk is al het zilver binnen, dus Louis kan nu achter elkaar door met de rest. Al aardig wat onderdeeltjes lagen klaar, maar nog niet op het zadel en de rest moet gesneden worden naar model van 't zilver, dus dat kan nu ook.
Het zadel zelf zag er dus nog een beetje kaal uit, maar dat zal snel veranderen.
Hier ook al vast een 'hint' van welk zilver het wordt.. de rest heb ik niet gefotografeerd, dat zien jullie vanzelf wel als'ie klaar is (en nee, die horncap zit er nog niet vast op, dat was even voor de foto).

Afbeelding

Afbeelding

't Worden toch geen butterfly skirts omdat dat met dit zilver gewoon niet mooi wordt (zilver heeft vrij 'rechte' hoeken, butterflyskirts worden automatisch rond).
Het gaan nu niet zo héél lang meer duren, over een paar weken maak ik hier de bossen onveilig

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:49

Hoei! Sablous zijn koel! Alvast viel spaas met je zadel

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:38

En eh... zat ie lekker?

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:45

Wanner had je Louis de opdracht gegeven Francis