Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Djilan schreef:enduro C is dat
En als je vragen hebt over de werking, Annalynn (Ganna) en ik hebben hem al een tijdje, dus u roept maar
: Kan het zijn dat met een schapen shabrak de druk van de electrode niet goed is tegen zijn huid
:
Was dat ding onder de singel etussen uit gegaan AnneOmie schreef:Kan het zijn dat met een schapen shabrak de druk van de electrode niet goed is tegen zijn huid:
Karin schreef:AnneOmie schreef:Kan het zijn dat met een schapen shabrak de druk van de electrode niet goed is tegen zijn huid:
Zou goed kunnen. Dan 'verzakt' de electrode in het sjabrak waardoor het niet meer goed tegen de huid wordt gedrukt.
:
Ik had gisteren in een stevige draf opeens van hartslag 81 naar 41

. Dus morgen ga ik nog een paar popnagels ophalen. Dat van die ponagels las ik trouwens hier http://endurance.punt.nl/ . Heeft nog iemand dat op deze manier gedaan, moet ik nog ergens aan denken voordat ik dit zo bevestig?BonBon schreef:Ik heb vandaag een hartslagmeter proberen om te bouwen. Ik kwam wat probleempjes tegen.
Ten eerste; toen ik de elektroden eraf knipte zag ik hlemaal niets wat in de buurt kwam van metaal, alleen rubber. Klopt dit? @ Anour15: jouw vader had toch iets gesoldeert voor jou, hoe heeft hij dit dan gedaan?
Daarna ben ik naar elektronicazaak, garage, kledingwinkel, schoenmaker, onderdelenhuis en bouwmarkt geweest om er popnagels in te laten slaan, niemand kon me helpen, ze snapten er niets van. Uiteindelijk maar naar Bonny gegaan, en ja hoor, op stal hadden ze een popnageltang, alleen nog maar 1 popnagel. Dus morgen ga ik nog een paar popnagels ophalen. Dat van die ponagels las ik trouwens hier http://endurance.punt.nl/ . Heeft nog iemand dat op deze manier gedaan, moet ik nog ergens aan denken voordat ik dit zo bevestig?
edit: ik heb dezelfde of ongeveer dezelfde hartslagmeter als op de bovenstaande site

BonBon schreef:Ten eerste; toen ik de elektroden eraf knipte zag ik hlemaal niets wat in de buurt kwam van metaal, alleen rubber. Klopt dit? @ Anour15: jouw vader had toch iets gesoldeert voor jou, hoe heeft hij dit dan gedaan?

griebels schreef:Ik ben van plan om de V-max basic te kopen, is die voldoende als je alleen maar de HS wilt meten??