[WN] Samenwerking NQHA en FNW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:05

Ik heb eerder begrepen dat één van de redenen om zich niet aan te sluiten was dat de kontributie van de Federatie doorberekend zou moeten worden aan de leden en dat de AQHA dat niet goed vond.
Nu zal dit vast wel een valide reden zijn, maar het is er ook wel een waar met een beetje "blaze"denken makkelijk een oplossing voor gevonden kan worden.
Men moet alleen wel willen !!

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 15:11

Ik denk dat er voldoende meelezen De vraag moet eigenlijk zijn of er iemand is die hier in het openbaar antwoord op durft te geven....

Rob_H

Re: Samenwerking NQHA en FNW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:11

leuk een nieuw woord **Blazedenken**

Maar dat geldt toch ook voor de paints en voor de appies ook zij moeten zich conformeren naar de regels van hun moeder organisatie en toch sluiten ze zich aan bij de federatie.dus ik denk dat dit geen legitieme rede is maar eerder een uitvlucht.
En geloof me dat de AQHA er totaal niet bij is gebaat om een aff. van hun zich niet te laten aansluiten bij een orgaan dat straks misschien nodig is om conform de regels geldend in nederland nog enige voet aan de grond te krijgen.
Laatst bijgewerkt door Rob_H op 20-04-06 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Rob_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:13

vera schreef:
Ik denk dat er voldoende meelezen De vraag moet eigenlijk zijn of er iemand is die hier in het openbaar antwoord op durft te geven....

Nee dat denk ik niet,want het is tenslotte Bokt waar het op besproken wordt en dat wordt wel gelezen en heel serieus genomen maar zoals bijne alle dingen die hier besproken worden verdwijnt het meeste in de vergetelheid

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:19

Ik ken de regelboeken van de P&A's niet voldoende om te kunnen zeggen dat die net zo rigide zijn als de Nqha de Aqha doet voorkomen
Maar dat men hier kansen laat liggen (op meerdere vlakken) mag wel duidelijk zijn, net als dat een levensvatbare organisatie zich dit eigenlijk niet kan veroorloven.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 15:31

Maar misschien weer een item voor een magazine om op te pakken
Uiteindelijk raakt het meeste in de vergetelheid, ook print. Maar als er nimmer over gesproken wordt dan zal er nooit wat veranderen.
Het is toch vreemd dat ik als betalend lid me nu zo sterk afvraag wat mijn lidmaatschap voor meerwaarde heeft?
Nu zie ik het meer als het steunen van een (goed) doel maar dat is eigenlijk niet de bedoeling, uiteindelijk moet je toch een soort win-win (ik haat dat woord ) situatie hebben.
Ik steek het geld dan liever in "adopt a granny" of iets dergelijks...

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:43

Soms heeft alles een beetje tijd nodig, en alles heeft ook zijn tijd, of beste tijd gehad, het is maar net hoe je het noemen wil, terwijl ontwikkelingen door gaan.
Onderhandelingen die nu plaats vinden op diverse vlakken daarvan denk ik dat deze positief zullen uitpakken voor de toekomst. Dus dat wij daarmee de enige vereniging die nu nog sceptisch is over deze manier van samenwerken, ook straks wel het positieve ervan gaat in zien.

Peter

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 17:13

Het blijft een verhaal wat met mist omgeven is....

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:50

Bedoel je mist zoals in een sprookje of meer die rokerige mist van waar rook is ,is meestal ook vuur

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 20:29

Nou eigenlijk meer de nevelige mist die je ziet bij Narnija of bij Lord of the rings; spookachtig, spannend en vervolgens schrik je je rot!

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 07:38

Gisela schreef:
Het meest sprekende voorbeeld wat mij is opgevallen is toch wel dat er bijvoorbeeld weinig tot niemand van het NQHA bestuur zichtbaar zijn op het WRAN NK. Dit geldt ook andersom, ik heb ook weinig WRAN bestuur zichtbaar gezien op het Quarter NK.

Groetjes, Gisela

Hallo Gisela,
ik voel me niet aangevallen maar ik wil je er wel op wijzen dat ik elk jaar het NQHA Nk heb bezocht.
Ik ben niet iemand die heel opvallend de voorzitter van de WRAN heeft uitgehangen, maar ik was er wel!!
.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 11:29

Hoi Jan,

Leuk dat je reageert en terecht. Frappant dat het WRAN bestuur (en oud bestuursleden ) wel op Bokt schrijven en dat ik nog steeds niks lees van een NQHA-er.
Wie durft ons uit de mist te halen?

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:24

Hoi Jan,

Het was niet specifiek op een persoon gespeeld, het is iets wat mij gewoon was opgevallen.

Wij waren er 4 dagen, ik heb je dus gewoon niet gezien. Wel jammer overigens want ik vind het altijd wel gezellig. Sorry Jan, ik neem mijn woorden terug, toch in ieder geval m.b.t. de WRAN!

Groetjes, Gisela

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 12:45

NQHA valt onder de AQHA. Het zou dus dubbel op zijn om ook nog eens onder een andere organisatie te vallen. Bovendien als zij een stichting zijn zoals hier gezegd worden zullen zijn zij niet afhankelijk van leden, in tegenstelling tot een vereniging.

Vera, ik denk niet dat je je moet afvragen waarom de NQHA niet onder de FNW valt maar waarom de NQHA niet veel doet met de middelen die zij uit USA krijgen. Of misschien moet je in USA wel de vraag stellen of ze daar weten dat er hier zo weinig gedaan wordt??

Als je al een brief naar de NQHA hebt gestuurd en het antwoord was niet bevredigend, tsja wat kan je meer? een brief naar AQHA?

waarschijnlijk is dit geen antwoord op je vraag, maar wellicht kan je er iets mee