Ods schreef:Zo Gera, dat is een hele kerel geworden!! Hij ziet er echt heerlijk uit! Ben heel benieuwd hoe hij het doet onder het zadel en daarvan foto's te zien
Hij is pas kort onder het zadel en ik heb er maandag pas voor de tweede keer op gezeten, maar Paul heeft toen wel wat foto's gemaakt. Ook al zijn ze natuurlijk vreselijk (niet door de fotograaf, maar omdat ik er op sta), ik zal er vanavond wel even eentje plaatsen

Ods schreef:En als je Pas de Deux met Jeddah en Senna gaat rijden kom IK foto's maken
Helemaal goed, we hebben een deal! Eens even kijken of ook western Pas-de-Deux uitgeschreven zal worden als 'fun'-onderdeel (net zoals bareback pleasure bijvoorbeeld), of dat ik me echt in Engelse outfit moet gaan hijsen. Maar ach, het laatste is ook niet erg, want ik hoop eigenlijk ook wel hunter te gaan rijden (jaja, is dit een openbaring?)
BlazingBoots schreef:Zijn moeder is toch supreme dusterette? ik raak in de war van al die pebbles nakomelingen (het zijn er zo veel!)
Klopt helemaal, hij is dus het jongere broertje van jouw verzorgpaard (zeg ik dat goed?),van Tomboy en Barney en de oudere broer van Flint, Rubble en Dalton
emmelske schreef:wouw Gera! wat issie mooi zeg! wat een blok van een paard hoe heb je dat zo gekregen?
Ik 'vrees' dat het in zijn bloed zit, want hij krijgt echt niet zoveel te eten en in de zomer leeft hij voornamelijk op gras. Longeren heb ik tot twee a drie maanden voor de training niet gedaan, en dan nog eens in de één a twee weken een kwartiertje tot half uur *schaam* Vond Sil (mijn sporadische instructrice toen) niet zo netjes van me, dat ik haar advies niet perfect opvolgde....

Dit was de eerste ontmoeting, vorig jaar augustus