[WN] Tjo @ work in Dirksland...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MirjamN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:44

Hoi, dank voor de leuke reacties! Ik had inderdaad een paarse rozet, echt leuk, niet op gerekend uiteraard!

Is het nou zo dat die rozetten in het western in een andere volgorde worden uitgedeeld? Paars is kennelijk 7e, maar in de dressuur is paars 6 als ik het goed heb.

Enne... ik heb nooit gezegd dat Hans een dressuurpaard is, en of een paard weet wat is dan is dat weet ik al helemaal niet. Hans is soms een springpaard, soms een dressuurpaard, soms een graaspaard, regelmatig een luipaard en altijd een lief en leuk paard

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 07:45

ja klopt, die volgorde is anders.
1 = blauw
2= rood
3= geel
4=wit
5= roze
6=groen
7-12 is bruin

allround = paars
reserve is paars/wit

En troostje Tjo is ook ene van alles en nogwat paard Dat houdt ze juist lekker fris en vrolijk.

janedoe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 10:21

In alle rij-onderdelen moet een westernzadel met knop gebruikt worden, vandaar dat ik het erg nap vind dat je met een Engels zadel 7e werd en dan ook nog een paarse rozet kreeg. Volgens welke regels werd er eigenlijk gereden?

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 11:20

janedoe schreef:
In alle rij-onderdelen moet een westernzadel met knop gebruikt worden, vandaar dat ik het erg nap vind dat je met een Engels zadel 7e werd en dan ook nog een paarse rozet kreeg. Volgens welke regels werd er eigenlijk gereden?

Was een onderlinge wedstrijd dus niet meteen zo op de kast klimmen.
Werd volgens officiele regels gereden maar voor haar werd een uitzondring gemaakt, de rest reed netjes met het gewenste harnachement.
Lintje had dus eigelijk ook bruin moeten zijn maar die waren kennelijk op of er is een vergissingkje gemaakt, geloof niet dat iemand er wakker van heeft gelegen.

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:46

Er waren geen bruine lintjes in voorraad en omdat ze ook bijna niet afgenomen worden door de lokale dressuurclubs, heb ik in plaats van bruine, paarse genomen. Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet wist dat die voor all-round gebruikt worden

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:51

Ziet er super leuk uit..
Enne je Fjordje en jij natuurlijk ook hebben een goede dag gehad.. Een blauw en geel lintje erbij! Goed hoor

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:18

janedoe schreef:
In alle rij-onderdelen moet een westernzadel met knop gebruikt worden,

Behalve de hunter-classes

kimmie1018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:12

leuke fjord ! en gefeliciteerd