Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar er word binnenkort naar gekeken.chex schreef:Ik heb alweer een tijd terug een zoon van Ricky gehad. Olees Dusty Slide. Was mijn eerste western paardje. Hij staat nu bij Peter Simons op stal en is van Leon. Ook was hij het eerste paardje van Mikel Wasser. Hij heeft er diverse titels in de reining mee gehaald. Het is een bay ruin.
Ik heb zelf ook een 4 jarige kleindochter van ricky stardust en een dochter van donna. ik heb 2 jaar bij conny op stal gestaan in Zeeland met mijn zwarte draak. Die twee konden echt héél goed met elkaar opschieten!Beste maatjes ever! Alleen conny zit nu op de eilanden en ik zit in Belgie bij Kurt Snoek, ik doe cutting met mijn merrie.AQHA schreef:En ikke niet te vergeten conn!!!!! wie heeft die foto gemaakt????Ik heb zelf ook een 4 jarige kleindochter van ricky stardust en een dochter van donna. ik heb 2 jaar bij conny op stal gestaan in Zeeland met mijn zwarte draak. Die twee konden echt héél goed met elkaar opschieten!Beste maatjes ever! Alleen conny zit nu op de eilanden en ik zit in Belgie bij Kurt Snoek, ik doe cutting met mijn merrie.
groetjes val
conny schreef:hoi
ja dat klopt toen stond ricky daar in training bij walter.
ik denk dat jij de buckskin bedoeld van silvia en john.
die staan nu op de greup.
zij hebben inderdaad een half zusje van ricky,een mooi paardje trouwens.
maar met welk paard stond jij daar dan?
GR.CONNY