Endurance met je IJslander?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 19:44

je bent geweldig Judith_cloud!

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:25

Ymmik schreef:
hahaha dat is wel handig, want ik zie niet iemand met leren laarzen aankomen haha

Jawel hoor, die mensen ken ik ook. Als je het fijnst rijdt met leren laarzen, dan kun je die gewoon dragen tijdens een endurancewedstrijd.

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 12:16

Karin schreef:
Ymmik schreef:
hahaha dat is wel handig, want ik zie niet iemand met leren laarzen aankomen haha

Jawel hoor, die mensen ken ik ook. Als je het fijnst rijdt met leren laarzen, dan kun je die gewoon dragen tijdens een endurancewedstrijd.

echt waar? Maar voor mezelf vind ik het niet echt confortabel denk ik..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:47

Opzich zitten ze wel lekker en heb inderdaad ook wel mensen gezien met leren laarzen die endurance rijden. Je komt eigenlijk bijna al het denkbare tegen.

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:59

Comfort is eigenlijk het sleutelwoord in de endurance, zowel voor paard als ruiter.

Gebruik een zadel dat goed op je paard ligt en waar je zelf lekker in zit (in die volgorde), gebruik een bit waar hij ontspannen op loopt (of juist geen bit), draag kleding waar je gerust een paar uur mee in het zadel kunt zitten zonder dat je overal schuur-, knel- of drukplekken krijgt.