Rit Austerlitz niet meer via KNHS!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 22:42

ik heb besloten alsnog te gaan rijden. t wordt voor mij de eerste keer en vind het wel erg jammer maar ga maar doen alsof t een echte wedstrijd is. voordeel is wel dat ik nu dit jaar nog een keer kan starten in de kennismakingsklasse. vind het alleen een beetje raar en niet netjes dat niemand blijkbaar de reden mag weten.

maccie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:15

wij gaan a.s zondag ook alsnog. indd om dezelfde reden... dan kunnen we over ene tijdje nog een kennismakingsrit meerijden. het si toch heel anders dan zelf naar het bos gaan. er zijn meer paarden, meer drukte etc. dus eens kijken hoe hij het allemaal oppakt.

carola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:19

Gister ben ik (als veterinair) ook afgebeld inderdaad. Heel erg jammer en persoolijk vind ik het erg slecht dat zo'n rit toch wordt georganiseerd zonder veterinaire begeleiding.

Jits

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 21:15

Ik had me ook opgegeven voor de kennismakingsklasse, maar heb besloten niet te gaan. Ik vind 26 euro erg veel geld voor een buitenritje.

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 08:45

carola schreef:
Arabendu schreef:
Dat er niet voldoende veterinairen aanwezig zouden zijn is onwaar, deze waren geregeld en zijn gisteren afgebeld. De echte reden zal de organisatie bekend zijn en zal voor haar zwaarwegend genoeg zijn geweest voor het verdwijnen van deze endurancewedstrijd.

Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar dit is niet waar. Ik bén namelijk veterinair op Austerlitz en ben (nog?) niet afgebeld.
Sowieso weet ik dat ze meer dan genoeg veterinairen hebben kunnen regelen, dus dat zal de reden niet zijn.

In de paardenkrant hebben ze nu dus weer gezegd dat er niet genoeg veternairen beschikbaar zijn gesteld. Allemaal lekker tegenstrijdig dus als ik hier hoor dat er wel genoeg waren......

Arabendu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:48

........ dan ga je toch denken aan een echt endurancecomplot. Wie heeft het nummer van P.R.d.V.???
Ga maar een persoonlijk grapje maken, vind het optreden van ... te zielig voor woorden en zou eigenlijk niets meer posten, maar ben blond dus niets wat ik zeg kan mij worden aangerekend

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:53

Ik wacht gewoon tot ik mijn geld terug krijg en ga lekker trainen voor Kootwijk. Jammer dat het niet door gaat, maar niks aan te doen

naiade

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:13

Arabendu schreef:
........ dan ga je toch denken aan een echt endurancecomplot. Wie heeft het nummer van P.R.d.V.???
Ga maar een persoonlijk grapje maken, vind het optreden van ... te zielig voor woorden en zou eigenlijk niets meer posten, maar ben blond dus niets wat ik zeg kan mij worden aangerekend

wat is prdv?

volgens mij hadden ze niet genoeg eind (echte) veterinairen maar goed...

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:30

Ik schat dat PRdV staat voor Peter R de Vries

maccie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 15:57

het was vandaag lekker weer om te rijden, onze eerst rit en mijn mannetje heeft hem heel erg goed gelopen ...

sylvia_1975

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 08:25

he maccie vergeet mijn haf niet ze hebben het samen goed gedaan,volgende keer weer?

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 11:22

mijn knollie was ook goed . mn eerste rit, heb m in 2 uur en 3 kwartier gereden dus 9,5 km per uur. en zij en ik waren niet eens moe dus ben heel trots op haar en ook wel een beetje op mezelf .