Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:er zijn genoeg goede vertegenwoordigers van het ras die ook een grote kans op bont geven.
Rietveld schreef:Francis, ik heb nu een paar dagen gezocht naar een contactadres voor Doc Tomahawk, maar ik kan het niet vinden. Heb je misschien nog een tip voor mij?
Halloway schreef:Ik zou wel altijd als eerste informeren of de eigenaar wel geintresseerd is in het dekken van een merrie zonder papieren.
Heb je goed nagedacht over de kostprijs van het paardje tegen de tijd dat het aangereden kan worden.
Mijn ervaring is dat de meeste hobbyfokkers geen flauw benul hebben van hetgeen waar zij aan beginnen. (wat de kostprijs betreft iig)
Als na drie jaar het paardje niet aan de verwachtingen voldoet en je gaat dan terugrekenen hoeveel geld het paardje gekost heeft!!(ernstige buikpijn)
Zeg nou niet heel hard dat je het paardje nooit zal verkopen, want dat heb ik al heel vaak gehoord!!

Rietveld schreef:Omdat onze dekhengst van keuze helaas geruind is....
Ik ben op zoek naar een paint-hengst die het liefst zijn vlekken vererft.
Graag uit een pleasure-lijn. In ieder geval geen cutting.
Het moet een forse jongen zijn die goed op zijn benen staat.
Liefst rond boven de 1.50m.
Het gaat om een merrie zonder papieren, dus dat moet geen probleem zijn voor de eigenaar.
Het gaat mij niet om een hengst met veel prestaties op zijn naam, maar wel een goed karakter en goede beweging.
Het zou om dit dekseizoen gaan.
Wie o wie kan mij aanbevelingen doen?
Ik heb de volgende 2 dekhengsten al op mijn lijstje van " ga ik naar kijken" staan:
Zippo Macq
Lucky's Gold Piece
Francis schreef:Die link is oud, die had ik ook al wel gevonden. Daar staat Marion nog als eigenaar vermeld en dat klopt niet, en voor zover ik kon nagaan staat'ie ook niet meer op Reitanlage Vaterstetten (Daar had Marion hem inderdaad staan). Je zou ze daar wel even kunnen bellen om te horen waar'ie dan wel heen is gegaan.

. rina schreef:Volgens de wittelsburger is Docs Tomahawk (tenminste in 2005) in het bezit van Margot Engels-Rouff http://www.wittelsbuerger.de/dqha/info/2005/goldenseriesfinal.htm Maare heb net even bij de APHA gekeken, en daar staat hij geregistreerd als RUIN!
Zijn laatste veulens zijn van 2004, en de eigenaar staat idd die Margot Engels-Rouff
), dat'ie geruind was wist ik niet!
)