Gelukkig staan wij trouwens ook erg goed! In het begin leek t minder, maar goede communicatie doet wonderen!!! En nu is t dus eigenlijk toch wel een erg fijn plekkie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wranglerbutt schreef:Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor jou en je paardjes
Ik ben wel een beetje jaloers.... Dacht ik de ideale opfokstal voor mijn [half]
jaarling te hebben gevonden, blijkt dat ze alle mooie beloftes bij lange na niet waar kunnen maken. Het invoeren van een vaste bezoektijd van maar 2 x per week is voor mij de druppel: met mijn onregelmatige werktijden is dat gewoon niet te doen![]()
Op zoek naar een andere stal dus Als iemand nog tips heeft.....
)

Francis schreef:Dat zou kunnen... denk dat het misschien nog iets langer geleden is, ik heb daar volgens mij al langer geen paarden meer gezien, maar doet er ook niet zo toe... 't wordt nu voorlopig lekker mijn stekkie!
Mag ik vragen waar jij woont dan Remie? Garderen?
het kan ook best wat langer geleden zijn dan anderhalf jaar hoor
ik weet het niet precies meer namelijk. Hannelore schreef:En ik begrijp dat het voor jou ook dichtbij je huis is?
Francis schreef:http://share.shutterfly.com/action/welc ... Fu¬ag=1
Hier een link naar een slideshow van wat snelle 'drive by snapshots' die ik vanmiddag even genomen heb.
Voor de schuur dus 't weitje, naast de schuur de 'bak' (staat nu vrij vol onkruid dus moet ff los getrokken worden). De bak loopt net iets verder door dan de grote boom op de achtergrond, 't weitje is even diep (als je goed kijkt kun je't hekwerk wel zien).
Volgende week als we 'ingericht' zijn en de paarden staan daar meer en betere foto's
Francis schreef:Zeker kom jij gauw langs Karina, want jij mag me straks af en toe met rijden komen helpen...![]()
vera schreef:Van harte Francis!!!!!!
We willen natuurlijk wel graag fotos