[WN] Indian Bosal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 13:33

Ja, maar ik wil Dot er mee in gaan rijden en dan vind ik zo'n touwhalstertje wel heel magertjes... wil nog wel een beetje 't gevoel hebben da'k iets in te brengen heb.
Ga't ook eerst d.m.v. grounddriving uit proberen, als 't goed voelt daarna ook onder zadel. Voor mij is die indian bosal meer een goedkoop (en naar mijn idee ook best goed) alternatief voor een 'echte' bosal. Reageert ze goed op bitloze optoming, dan wil ik toch nog een keer een echt goede bosalset aanschaffen voor buitenritten enzo (op de show mag ik haar er toch niet meer op showen), of misschien een leren uitvoering van die indian bosal (een 'voest-hoofdstel' dus... hmm, die is blijkbaar ook bezig geweest onder het motto 'beter goed gecopiëerd dan slecht verzonnen)

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 13:39

Dat doet ie met meer dingen inkl. bijbehorend prjiskaartje

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 11:44

Is Dot al 6 dan Francis? Of tegen de tijd dat je haar gaat showen wel

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 16:18

farichta schreef:
Is Dot al 6 dan Francis? Of tegen de tijd dat je haar gaat showen wel

Dot wordt in mei 5 jaar maar is nu nog niet onder't zadel. Dit jaar kom ik dus niet aan showen onder zadel toe (of het moet zó belachelijk snel gaan, maar dat verwacht ik niet en zou ik niet willen ook. Té snel is ook niet goed, dan gooi ik zelf de rem er wel op). Ik wil haar pas onder zadel showen als het ook echt goed is... niet 'alvast om ff te kijken hoever we zijn' als bakvulling fungeren. Heb 't in de kop om dit jaar op't NK in de Halter te starten zodat ik legaal in de inrijbak kan oefenen onder 't zadel, maar alleen als het al aardig goed gaat, anders ook niet.
Dus op z'n vroegst show ik volgend jaar pas onder zadel en ja, dan is ze dus 6... op 1 handje dus... (en dus zal het showen nog wel iets langer duren, want we moeten door tot het op 1 hand goed gaat en ik ga haar niet pushen om binnen een bepaalde tijd zover te zijn, 't gaat zoals het gaat en Dot geeft het tempo aan. 'k Heb geen haast... )

CherokeeChum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 22:59

Je hebt groot gelijk!

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 08:40

Je hebt groot gelijk hoor! Maarja, de tijd gaat hard en ik had dus niet door dat ook "kleine" Dotjes groot worden

Bojangles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:38

Ben ook benieuwd hoe je het vindt!
Hoeveel betaal je voor een kant en klare
Ik rijd nu nog met hack, maar wil graag een iets simpelere optoming.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 23:02

Deze verkoper heeft ze voor zo'n $15 en ik had haar al gemailt hoeveel de shipping voor 2 stuks zou zijn, dat zou op $10 Priority komen (twee in 1 envolope).