[WN] Western Weekend....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 12:38

@ monnik mijn vriendin wil wel mee die heeft een arabier.

Jim past zich maar al te graag aan hoor aan jonge paarden dus dat komt wel goed.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 14:48

ElCamino schreef:
@Francis.:

ik kom heel vaak in Kootwijk.
Heb al eens een dag willen doen maar had te weinig mensen.
Ik wil in april/mei weer een weekend erheen en dan kunnen mensen op zaterdag en/0f zondag komen.
Ik open er binnenkort een topic over (alweer)

Maar als je eens samen wilt rijden kunnen we wel een keer afspreken daar ??? Vind ik altijd leuk !!

Ik wil graag samen rijden met wie maar zin heeft, altijd leuker dan alleen. April/Mei is alleen nog wat te vroeg, hoop tegen die tijd m'n zadel pas te krijgen en dan moet Dot dus nog ingereden worden. Ik wil best al snel het bos in, maar of dat gelijk vanaf week 1 vertrouwd is...
Maar vandezomer of eind zomer/begin voorjaar.. ach, nog gelegenheid zat voor zoiets. Moet zowiezo nog zien hoe ik dan in Harskamp kom, vervoer heb ik niet. Rit vanuit Garderen zou eventueel ook een optie zijn, A1 is over te steken van hier uit.
Tegen de tijd dat Dot 'bosveilig' is zal ik er wel eens een balletje over opgooien hier.

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:09

Lijkt mij ook leuk, en lekker in de buurt! (@ElCamino: vorige keer afgehaakt vanwege het tempo wat je aangaf te willen rijden, 's zomers geen probeem, maar in januari met wintervacht wel!)

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:33

Wat mij betreft wordt dat gewoon een normaal 'rustige' rit... houd niet zo van dat gejakker door het bos. Een lekker handgalopje en een stukkie draf vind ik prima, maar lekker aan een lang teugeltje stappen, kletsen en van de omgeving genieten vind ik toch wel erg lekker, helemaal als 't een tocht van meerdere uren betreft (even vlot een uurtje buiten rijden vind ik wat anders).
Vooral met jonge paarden die nog niet veel gewend zijn is dat gejakker niks... heb geen zin om straks net zo'n buitenrijpaard te hebben als Fly, waar bijna niet relaxed op was buiten te rijden.
(Ze mogen bij mij pas hard als ze eerst rustig kunnen lopen. Rengalop is af en toe heel lekker, maar alleen als je paard daarna ook weer normaal kan stappen.)

Monnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 18:59

calemity_jane schreef:
@ monnik mijn vriendin wil wel mee die heeft een arabier.

Jim past zich maar al te graag aan hoor aan jonge paarden dus dat komt wel goed.

Nou gezellig!! Gaan wij met z'n vieren. Even kijken wanneer Kokopelli haar paard ingereden heeft.

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 19:44

@Francis: ik klets graag, en vind lekker stappen en een beetje draf en handgalop prima

Jester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:55

Francis, wij ook.....

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 16:09

Francis, ik hou ook van heerlijke rustig ritten - maar ook van hele snelle. Het maakt mij niet zoveel uit, als het maar gezellig is.
Ik ga eerders maar eens proberen hoe Torento in het bos is, ik verwacht heel braaf.
En dan wil ik met hem ook wel lekkere ritten gaan maken. (zal wel moeten want Silvester is voorlopig uitgeschakeld en anders kom ik het bos niet meer in)

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 18:45

@ monnik afgesproken het maakt mij niet zo veel uit wanneer dus wacht het rustig af

native

Re: Western Weekend....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:39

Ik heb ook een Spirit en als er iemand tegen die tijd een plekkie vrij heeft ?? Of misschien kan ik wel een chauffeur vinden
He Mon? Ben die kleine (beter laat dan nooit) aan het opvoeden hoor!
Lijkt me heerlijk zo'n weekend !!!

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 20:44

Ik lees veel enthousiaste reacties maar heb nog geen 'reserveringen'...

Ik wil eind april/begin mei gaan beginnen en een aantal weekenden zijn inmiddels al besproken....dus....haast je niet maar......

Voor een overzicht van het gebodene mail of pb me....hope to see ya all soon in the Frisian Woods..

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 21:28

wel heel erg leuk iski, zie je het ook wel zitten om met een roze penny pony door het bos te crossen? Wij zitten dan wel in de buurt, maar crossen eigenlijk veel te weining door de bossen, dus wat dat betreft zouden we wel met een clubje paraat moeten en kunnen staan.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 21:50

konijn schreef:
wel heel erg leuk iski, zie je het ook wel zitten om met een roze penny pony door het bos te crossen? Wij zitten dan wel in de buurt, maar crossen eigenlijk veel te weining door de bossen, dus wat dat betreft zouden we wel met een clubje paraat moeten en kunnen staan.

jajaja....en ik dus in het Roze door het bos....krijg ik geheid problemen met Staats Bosbeheer...

Maar pb me en je krijgt een programma toegestuurd....hoef je alleen nog maar een datum/weekend aan te geven

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 12:10

Wat is de prijs van zo'n weekend.
En ik zou graag met mn vriendin willen komen kan je mij dan bij een andere groep zetten?

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:55

iski schreef:
Ik lees veel enthousiaste reacties maar heb nog geen 'reserveringen'...

Wij kunnen ook nog niet reserveren, omdat er nog 1 paard ingereden moet worden. Zo gauw dat gebeurd is (over een maand of 2), kunnen we iets bespreken.
Native, ik weet niet of het mogelijk is om met z'n 5en te komen, maar ik heb eventueel nog een plekje over in de trailer.

native

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:57

He Monnik! tof, ga mijn best doen haar zover te krijgen dat je ze mij eindelijk genoeg vertrouwd om erin te gaan en tegen die tijd is ook het vakantiegeld er. Afgelopen zondag voor het eerst les gehad van een hele goeie.... ik heb weer hoop en dan zou ook het trailerprobleem minder moeten zijn. Kan die paar maanden dus ook nog best goed gebruiken. We keep in touch! en maffe (super lieve) Spirit ook x