Ik denk dat wij langs elkaar heen zitten te schrijven... zoals jij je antwoord opschrijft, zo bedoel ik de vraag niet....

Komen we later wel es op terug... vooralsnog lijken de antwoorden mij helder, toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marieke schreef:Wanneer het paard bij het achteruit gaan naar rechts uitwijkt en dit komt omdat hij links wat vast houdt, of zijn linker schouder wat weg duwt, plaats ik mijn linker been bij de singel, til mijn handen op en plaats hem van voren wat naar rechts, leg mijn rechterbeen naar achter om de heup niet verder naar rechts te laten komen. Zodra hij links geeft en zijn schouders weer recht heeft ontspan ik weer en ga weer verder recht naar achter.
Cer schreef:Dus heel theoretisch gezien, zou je er vanuit kunnen gaan dat je paard de teugelhulp niet als rollback begrijpt, ook omdat je je buitenbeen niet aanlegt. Maar wel zn schouders in lijn zet. Dat je dus niet ineens een rollback invliegt...
Cer schreef:Laat dat kind nou es met rust......

Redneck schreef:.....of een schoonvader

PeterV schreef:Dus met andere woorden, kan je er vanuit gaan dat Jurgen deze correctie uit voert en daarmee reining gericht aan het scholen is. Of ben ik nou blond.
PeterV schreef:Cer schreef:Laat dat kind nou es met rust......
echt niet, straks gaat zij nog serieus aan jongens denken![]()
pats schreef:en dan ben ik er als eerste bij .
he pa !!!!!!!!!!!!
PeterV schreef:Sorry Rom, back on topic