shadowlover schreef:khad heel graag meegedaan, weet alleen niet hoe ik aan de andere kant van het land moet komen.
succes!
Is een kwestie van op tijd van huis gaan..oh ja...en neem een broodje meer voor onderweg...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shadowlover schreef:khad heel graag meegedaan, weet alleen niet hoe ik aan de andere kant van het land moet komen.
succes!
ahahahahahahahaha Shadowboy schreef:ik wil wel met 300 man in rengalop over het strand hoor. Lijkt me erg gaaf en een leuk gezicht![]()
ahahahahahahahaha

Bellebabe schreef:Ik zou wel mee willen, ben alleen bang dat mijn paard voorop loopt en ik er ergens achteraan sjok. Volgens mij heeft die van mij nog nooit strand gezien en als het net zo gaat als met fietsers voorspeld het niet veel goeds.
Dus helaas gaat niet door.
PS Belle loopt dan met een veulen aan haar zij (ik weet niet of zij ooit in haar leven strand heeft gezien).
Groetjes Bellebabe
silvester schreef:Het lijkt mij wel heel gaaf om te doen.
Silvester zal op z'n oude dag toch wel normaal doen.
Ik ging altijd mee als begeleidster bij de ponyclub; ca. 25 paarden. Toen deed hij heel normaal.
Die paar meer paarden zullen toch niet zoveel uitmaken.
Ik ga even kijken of ik kan die dag.
) voorop....komt geen paard langs al is het strand nog zo breed.
smax schreef:Geniaal van je Iski om het er bij te zetten dat je Zurich hierzo bedoelt, voorkomt een hoop verwarring![]()