Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op www.quarterhorses.tk hebben we momenteel een veiling voor Brooks. Sugarmiss schreef:
maar vroeger was hij best een lekker ding.
crazycactus schreef:SM heeft een nieuwe bron van inkomsten.... haha Iski jij wil zeker wel een percentage he???
crazycactus schreef:Welke Brooks?? Garth????? Oeps toch een vraag....... dat gaat me geld kosten

Good ride Cowboy... al gehoord?????
crazycactus schreef:ehhh nou hij wil wel eerst geld zien voordat ik het brood mee krijg...
Maar ik stel een vraag en verwacht ook een antwoord dus zou het toch geld gaan kosten one way ore the other...
Citaat:@Smax:
maarja, dwaal weer enorm af, ook in dagelijkse leven.... OJA trailparcours....nou 19 feb. Silverranch daar ligt er vast weer 1
Sugarmiss schreef:En als alles op de trailer staat voor plaatsing![]()
Zal niet de eerste keer zijn dat het komplete setje 'zoek' is.
iski schreef:Citaat:@Smax:
maarja, dwaal weer enorm af, ook in dagelijkse leven.... OJA trailparcours....nou 19 feb. Silverranch daar ligt er vast weer 1
Inderdaad...er ligt een trailparcours...maar denk eraan...de balken zijn geteld, het hek is niet te tillen en voor de brug heb je 4 man nodig...maar een papieren parcourtje scoren zal nog wel gaan..
tja toch maar naar Oosterwolde a.s Zondag
iski schreef:????? Oh ja....een gewaarschuwde waard telt voor twee bezoekers...toch?
Sugarmiss schreef:iski schreef:????? Oh ja....een gewaarschuwde waard telt voor twee bezoekers...toch?
Met of zonder eigen glaswerk

Sugarmiss schreef::+
Ik vrees dat Rom zoek is