Haa, wat leuk! Ik ben er 2 jaar geleden geweest om Siebe te helpen tijdens de drukke september maand. Een hele ervaring! Keihard werken, maar wel met enorme voldoening! De omgeving is mooi, de trails prachtig, de paarden geweldig. Siebe kan heel mooi vertellen, zodat het niet alleen paardrijden is, maar je leert ook nog over de omgeving en de dieren. (geluid maken als je een beer spot..haha.) Tippie: neem allerlei kleding mee, want het weer is onvoorspelbaar. Wij gingen in 2 dagen tijd van 30 graden en volop zon naar 9 graden en regen.....brrrr....Terwijl het zomer was...
Ik ben in dezelfde periode geweest als Steaming en Thisrockiza, ik sta nog op de foto, zie ik...hahaha
Wat betreft je westernlessen, ik zou het wel doen ja...Ik weet niet of je ritten gaat begeleiden of de algemene zaken...maar je rijdt soms meer dan 8 uur! Van Siebe krijg je ook wel de nodige instructies, maar als je een beetje weet hoe het inelkaar steekt, helpt wel.
Als je de kans krijgt om nog wat van de omgeving te zien: dag (of 2 dagen) Jasper is aan te raden, en ook zeker even shoppen in Edmonton Moll...
Doe Siebe de hartelijke groeten van Jac!!