[WN] welke maat zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:46

okee bedankt..ik ga ermee terug...
even een vraagje hoe hoort een pas gevouwen te zijn? met 1 x dubbel lagen er allemaal kreukels onder..
btw dit pad gebruik ik nu op een shet , hoe moet je m daarbij vouwen?of is dat t zelfde??

sablou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:11

vera schreef:
Dit is een kinderzadel!
Je pad is ook niet goed gevouwen. Je kunt beter naar een westernzaak gaan en je eerst goed laten voorlichten voordat je je geld uitgeeft want dit is echt zonde van je geld.
Je bent nu een oor aangenaaid......
Veel succes!

Net zoals bij ruiterplezier.nl ; met de hand "genaaid" ???

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 22:16

sablou schreef:
vera schreef:
Dit is een kinderzadel!
Je pad is ook niet goed gevouwen. Je kunt beter naar een westernzaak gaan en je eerst goed laten voorlichten voordat je je geld uitgeeft want dit is echt zonde van je geld.
Je bent nu een oor aangenaaid......
Veel succes!

Net zoals bij ruiterplezier.nl ; met de hand "genaaid" ???

hoe bedoel je dit?

heb die winkel gemaild en hun zeiden dat dit waarschijnlijk een kinderzadel is en te klein voor de pony.
hun hebben er nog een van de foto in 16 inch, ik kon ze bellen voor n afspraak.
mensen die ik ken hebben er 3 zadels van en die zijn op zich best tevreden over de zadels.
t zal er misschien niet zo mooit uit zien als de echte merken en misschien niet zo lang meegaan. maar verder zijn ze toch wel goed hoop ik?

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:18

handig van ze om je nu pas te vertellen dat ze je 'waarschijnlijk' een kinderzadel hebben verkocht. Fijn dat ze verstand van zaken hebben....

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 22:20

Cheveyo schreef:
handig van ze om je nu pas te vertellen dat ze je 'waarschijnlijk' een kinderzadel hebben verkocht. Fijn dat ze verstand van zaken hebben....

heb t zadel bij de heimolen gekocht
en ruiterplezier zei dit omdat ik een mail heb gestuurd met wat vragen en een foto erbij die hier ook op stond

dus de heimolen zelf zei dat niet die zei alleen van je moet een langere singel halen..

hoop wel dat ik m'n geld terug krijg...

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:29

ah oke, dan heb ik het verkeerd begrepen. Hoop dat je je geld terugkrijgt inderdaad. Toch ben ik het wel met de rest eens dat je ondanks de kleine plezierritjes toch ook een goed en passend zadel voor je paardje moet hebben. Heb je dat niet dan kan je het beter gewoon niet doen..

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 22:31

heey

ik wil juist ook een zadel dat goed past daarom twijfelde ik ook zo aan dit zadel..
dus ga kijken of ik hem terug kan brengen..
hoop dat wel want er was alleen nog een kleinere zadel van deze