[WN] Hengsten special

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rob_H

Re: Hengsten special

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:19

mcqh schreef:
Ik vind de advertentie van grischa ludwig niet echt bepaald professioneel, vind het eigenlijk wel ontzettend dom en ongelooflijk ONprofessioneel!! Verder zitten er wel een aantal mooie hengsten bij!!!!

Bedoel je deze??

The White cowboy

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:23

Thanks Blaze!

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:25

Hahaha, die is inderdaad wel fout Ook dat eekhoornplaatje links onder...maakt hem helemaal af

Chantalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:31

Huhmpf,.. zo presenteer je je hengst echt neit

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:32

Heb 'm ook nog niet, maar voordat ze die de grens over hebben geduwd, zal het nog een dagje duren.

Die witte cowboy zal wel last van de "hitte" hebben ofzo.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:34

Dance schreef:
Heb 'm ook nog niet, maar voordat ze die de grens over hebben geduwd, zal het nog een dagje duren.

Zover ik weet is Tuitjenhorn niet over de grens! Tenzij het met rekeningen is! Dan heb ik ze gelijk in de bus

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:42

Ja, rekeningen komen hier ook altijd op tijd binnen

Surhuizum ligt (ook al is het Friesland ) ook nog binnen de Nederlandse grens Ach, hij zal morgen wel komen. Wil wel even weten hoe onze advertentie erin staat natuurlijk.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:42

Bij mij is het dus wel over de grens, dus heb ik nog wat geduld, maar met de rekeningen gaat het als bij jou

mcqh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 00:17

Blaze schreef:

Bedoel je deze??

The White cowboy

Ja haha The white cowboy haha
Niet bepaald mijn stijl van adverteren maar goed dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten!! IK vind het PERSOONLIJK erg onprofessioneel, maar wie ben ik om daarover te oordelen?

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 01:46

Zowel de eekhoorn als de White cowboy had ik al gezien, stonden ook in de hengstenspecial van de DQHA. Vond die eekhoorn eigenlijk wel geinig gevonden, ze moeten toch wat om op te vallen .

De quarter hengstenspecial krijg ik niet, ben geen lid.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 06:37

Tja, slechte publiciteit is nog steeds publiciteit...
Maar hallo zeg, nu kun je zoveel doen met photoshoppen! Hadden ze nou echt geen appetijtelijk lijf onder het hoofd kunnen plakken? Of beter, helemaal weg kunnen gummen? Ik bedoel, de heren zien toch ook liever een advertentie van een motor of auto met een mooi blond ding dan met Ma Flodder?!

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 07:42

Het ziet er inderdaad niet uit maar ze hebben nu wel de meeste publiciteit.....

Broady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 07:43

Rolf Peterka had toch echt iets beters 2 jaar terug (niet zo wit en niet zo'n kippenborstje..)..... of was het 1 jaar terug...

Tenfold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 09:15

Heerlijk om door te bladeren de hengstenspecial! Ik had me er op verheugd om hem weer te ontvangen. Heel dik dit jaar, met ook veel 'buitenlandse' hengsten. Het blad ziet er prachtig uit.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 09:31

Inderdaad Tenfold, buiten die ene pagina is het gewoon weer een prachtig blad om te bekijken! Stuk voor stuk pracht 'mannen'.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 09:58

He getver!!!!
Wat een onsmakelijke foto! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een anti reclame vind hoor

Spikers

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:59

Toen ik gister voor het eerst die advertentie zag zei ik meteen gatver, ik vind hem zeer onsmakelijk.
Maar ja zelfs slechte reclame is reclame zie hier maar in dit topic iedereen heeft het erover.
Waar zijn trouwens alle pleasure en allrounders gebleven het word ook ieder jaar minder.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 11:43

Gut, dat jullie die man zo bekijken..... Paard is toch mooier?!
Eekhoorntje vind ik een beetje onsmakelijk tentoongesteld, had hij vast zelf niet zo gewild....

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 13:17

Vind het ook behoorlijk onsmakelijk, en slechte reclame mag dan wel reclame zijn maar ik denk dat dit toch niet zoon succesvolle zet geweest is.
Ik als merriehouder zou niet geintereseerd zijn in een potentiele dekking van deze hengst omdat blijkbaar de eigenaren ook niet echt geintereseerd zijn in goede reclame voor de hengst ( let op he PERSOONLIJKE MENING )
Of misschien is het zo dat dit de enige goede stopfoto van deze hengst. ( het waarom laat ik aan ieders fantasie over )
Maar dan nog zou ik idd ook photoshoppen of iets dergelijks ..............

PocoMisss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 13:43

FlyingHigh schreef:
Ik mis trouwens toch wel wat meer hengsten die pleasure, halter, allround enz. zijn gefokt. De hengstenspecial staat vól met reiners........
En waar zijn alle Appies en Paint- hengsten?????

Tja, daar heb je een punt. Ik zal voor mezelf spreken, wij hebben een aantal jaren heel fanatiek met Chex N Go geadverteerd. De kosten zijn behoorlijk, zeker omdat wij ook nog kozen voor inbetalen (SSA NQHA/ DQHA, Incentive Fund, NRHA Germany). Als je dan een paar merries dekt, kan het eigenlijk niet uit. Investeren in een website of iets dergelijks loont dan, mijns inzien, meer.

Margee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 13:56

PocoMisss schreef:
FlyingHigh schreef:
Ik mis trouwens toch wel wat meer hengsten die pleasure, halter, allround enz. zijn gefokt. De hengstenspecial staat vól met reiners........
En waar zijn alle Appies en Paint- hengsten?????

Tja, daar heb je een punt. Ik zal voor mezelf spreken, wij hebben een aantal jaren heel fanatiek met Chex N Go geadverteerd. De kosten zijn behoorlijk, zeker omdat wij ook nog kozen voor inbetalen (SSA NQHA/ DQHA, Incentive Fund, NRHA Germany). Als je dan een paar merries dekt, kan het eigenlijk niet uit. Investeren in een website of iets dergelijks loont dan, mijns inzien, meer.

Waarom maak je dan geen onderschrift in je profiel of een verwijzing naar je website?
Ik vind over het algemeen de promotie van de hengsten slecht. Velen zijn moeilijk te vinden (als je al weet dat ze er zijn, niet iedereen zit midden in die wereld), hebben geen website en als ze die wel hebben, antwoorden ze niet op email. Vind ik persoonlijk, een gemiste kans. Als eigenaar van een hengst mag je best commercieel bezig zijn en jezelf in de picture spelen......
Er zou trouwens een hengstengids behoren te zijn met alle hengsten, dus ook de paints en de appaloosa's.

PocoMisss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 13:59

[quote="Margee Waarom maak je dan geen onderschrift in je profiel of een verwijzing naar je website?
Ik vind over het algemeen de promotie van de hengsten slecht. Velen zijn moeilijk te vinden (als je al weet dat ze er zijn, niet iedereen zit midden in die wereld), hebben geen website en als ze die wel hebben, antwoorden ze niet op email. Vind ik persoonlijk, een gemiste kans. Als eigenaar van een hengst mag je best commercieel bezig zijn en jezelf in de picture spelen......
Er zou trouwens een hengstengids behoren te zijn met alle hengsten, dus ook de paints en de appaloosa's.[/quote]

Ben het helemaal met je eens, heb mijn profiel net aangepast.. En als mensen meer willen weten kunnen ze altijd PB en. Website komt eraan..

Jolande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:40

PocoMisss schreef:
Er zou trouwens een hengstengids behoren te zijn met alle hengsten, dus ook de paints en de appaloosa's.

Dit gebeurd middels de http://www.westerngids.nl Helaas komen er echter niet zo veel aanmeldingen van paints en appies binnen en dit terwijl daar adverteren van je paard momenteel toch niets kost. Dus mochten mensen nog hun paard daar willen plaatsen stuur dan een mail met gegevens!

PocoMisss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:16

Jolande schreef:
PocoMisss schreef:

Deze Quote was van Margee, bedankt voor de tip.

Margee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 16:24

Jolande schreef:
Dit gebeurd middels de http://www.westerngids.nl Helaas komen er echter niet zo veel aanmeldingen van paints en appies binnen en dit terwijl daar adverteren van je paard momenteel toch niets kost. Dus mochten mensen nog hun paard daar willen plaatsen stuur dan een mail met gegevens!

Dat is ook zo jammer want deze site ziet er prima uit. Als mogelijke klant zou dit een hele goede binnenkomer zijn, ook voor de verkoop van paarden.
Nu moet je overal maar zien waar je je informatie weghaalt. Als je bv zoals ik niet zo bekend bent en weinig uit de western wereld opvangt qua nieuwtjes, zoek je je een kwartslag in de rondte.
Vorig jaar zocht ik een leuke hengst en gelukkig werd ik zelf benaderd, maar anders had ik echt geen informatie gevonden. Op de sites staan bv paarden die al verkocht zijn, geruind zijn en ik krijg/kreeg nauwelijks antwoord op emails. Dan kun je wel gaan bellen maar vaak wil je eerst antwoord op bepaalde vragen hebben voordat het echt nodig is kontakt te leggen. Want als je belt (1 keer gedaan), voel je veel eerder verplicht te gaan kijken.