Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jeddah schreef:Maar het is wel een erg leuk dier op de foto's altijd te zien!
wij hebben alleen maar lekkere ventjes
(ben gelukkig ook helemaal niet bevooroordeeld
)
jeddah schreef:Haha! Dat ken ik! Laatst zei ik tegen mijn beste vriendin, het leven is zo oneerlijk verdeeld! Het is zo l.ullig voor jullie allemaal dat IK de 4 allerleifste en mooiste paarden ter wereld heb!
Dacht je dat nu werkelijk?????
Maarreh, volgens mij gaan we verschrikkelijk OT
farichta schreef:Dat weten we wel zeker!!! Jij toch ook?!Maarreh, volgens mij gaan we verschrikkelijk OT
. Ik ga het er wel mee eens zijn als we kunnen zeggen wij allebei hebben de allermooiste
paarden, OK. Als je het niet geloofd kom maar kijken.

Dance schreef:Dát kan ik niet echt op mij laten zitten hoor![]()
. Ik ga het er wel mee eens zijn als we kunnen zeggen wij allebei hebben de allermooiste
paarden, OK. Als je het niet geloofd kom maar kijken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en zo hoort het ook!

Steaming schreef:Een paar van onze paarden hebben ook Sunflower's in de pedigree![]()
Voor de plaatjes zie je maar op onze website.
gelukkig heb ik nog hele mooie foto´s van sunny!!waar jij ook heel leuk op staat jeddah
Uriah schreef:leuk om cookie weer eens te zien!gelukkig heb ik nog hele mooie foto´s van sunny!!waar jij ook heel leuk op staat jeddah
spicegirl schreef:ik was een leifhebber van appy s. -nu niet meer-. ik kwam ook veel bij de vroomen.ik heb voor de liefhebber nog wat foto s van zijn paarden. echte foto s - geen digi.
groetjes, spicegirl.