Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Djilan schreef:Vippie, hebben wij in de endurance ongeschoolde juryleden dan? VOlgens mij hebben we na de fusie met de KNHS dezelfde mensen als jury als voor de fusie.
Djilan schreef:En de paard&sport is volgens mij ook niet verplicht. Ik heb hem apart aan moeten vragen vorig jaar....
Anya schreef:Altijd mits de profilering, eisen, uitgangspunten van de westernsport gewaarborgd blijven (en als zodanig vastgelegd).
Sugarmiss schreef:Hoe staat het eigenlijk met de gesprekken tussen de FWN en de KNHS??
Want als hier al een 'samengaan' gaat plaatsvinden dan hoort de WRAN (als onderdeel van de FNW) er toch ook al bij ??
Shadowboy schreef:ik sluit mij helemaal bij Vippy aan. Laat de wran lekker de wran blijven.
Wil niks met die dressuur kakkers te maken hebben
Shadowboy schreef:ik sluit mij helemaal bij Vippy aan. Laat de wran lekker de wran blijven.
Wil niks met die dressuur kakkers te maken hebben
Anya schreef:En dat vraag ik me dus af ??Overigens voert inderdaad de Federatie de gesprekken met de KNHS.
Maar de Wran (en de andere verenigingen) hebben natuurlijk wel een eigen keus.
Anya schreef:Overigens ben ik meermalen gecontroleerd op chip en wordt mijn paspoort op vrijwel elke (dressuur)wedstrijd gecheckt op geldige enting. Los daarvan is de chip geen verplichting die door de KNHS is ingesteld. Dit betreft een overheidsmaatregel.
Vippie schreef:Hij zit standaard bij je startkaart hoor, en of je daar ook ff voor wilt betalen. Je kunt niet zeggen van joh ik wil hem niet ik lees het wel op de site.
Misschien als je alleen via de DER startkaart aanvraagt dat het anders is maar bij een gewoon lidmaatschap zit verplicht de P&S incl kosten.
Anya schreef:Ik zie zeker de risico's. Dat zijn de risico's die je altijd hebt als een kleinere organisatie 'fuseert' met en grotere. Aan de andere kant zitten er ook enorme risico's in niets doen. Geen besluit is ook een keuze voor een toekomst. En zoals gezegd de westernsport is echt heel klein. En als ik het over draagvlak heb, heb ik het zeker niet alleen over geld. Maar over lobby, agendavorming, inbreng van noodzakelijke kennis o.g.v. verzekeringen, ondersteuning van professionals en trainers e.d. Altijd mits de profilering, eisen, uitgangspunten van de westernsport gewaarborgd blijven (en als zodanig vastgelegd). Maar dat vind ik wat anders als op voorhand nee zeggen o.b.v. "dressuurkakkers".
De KNHS bestaat uit spingruiters, dressuurruiters, SGW, endurance, vrije tijdsruiters, voltige, dameszadelruiters (en of de menners erbij horen weet ik niet zeker).
PeterV schreef:Kan achteraf maar weinig andere redenen vinden, die aangeven om het niet te doen.
[/edit]