Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jeddah schreef:Ik ook!Jullie niet Jannie?? Ik keek er juist ZO naar uit om weer bij jullie te komen puzzelen!!!
jeddah schreef:Jullie niet Jannie?? Ik keek er juist ZO naar uit om weer bij jullie te komen puzzelen!!!
En Anders: DOEN Peppy San! Is leuk, leuk!!!
De puzzel bestaat uit: hoe ontwijk ik auto's
) in pleasuretraining. Met zoveel mogelijk mensen!
wie weet dat je even tussendoor een rondje mag puzzelen!
jeddah schreef:Dat lijkt mij ook zo balen! Dat je niet mee kan doen! Al hoewel, vorig jaar hadden jullie een super stel vrijwilligers.....wie weet dat je even tussendoor een rondje mag puzzelen!
vee dan kan dit zeker !
op vrijdag avond van 6 tot 7 geeft warren staas les in de reining en het werken met vee dus is die mogelijkheid er.en wil je trail,pleasure en horsemanship dan kun je op de dinsdagavond van half 8 tot half 9 lessen bij deborah wittermans dit alles is bij mij op jessy-stable.wil je eens zien hoe het is bij mij op stal kijk dan op www.jessy-stable.nl en mischien tot gauw.
PeppySan schreef:Even mijn andere vraag, wat zou jij daar redelijkerwijs voor willen betalen?
bv een gezamelijke training van 1 1/2 uur. Half uurtje losrijden en dan gezamelijk een aantal keren een pleasureklasse nabootsen.
Anya schreef:leuke dingen:
clinic horse & dogtrail (zie topic Chris van tijdje terug)
clinic voor beginnende jeugdruitertjes
PeterV schreef:
Geen druppel zal erbij mijn uitvallen, mits ik gebruik mag maken van mijn eigen pul, met lid.
PeterV schreef:Ik bedoel die metalen Blaze, deze was waarschijnlijk van Ria.
Drie maal raden wie haar nu gaat vertellen, dat jij deze hebt laten vallen.
PeterV schreef:Anya schreef:Geen druppel zal erbij mijn uitvallen, mits ik gebruik mag maken van mijn eigen pul, met lid.
Romkabouter schreef:Mensen, kan het ff ontopic blijven?
Anders dien ik weer een strikter beleid te gaan voeren opver off-topic slowchats.