[WN] Leuke dingen organiseren voor westernruiters.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:34

Een trailtocht, weet niet of het daar leuk is om buiten te rijden, maar het is wel iets wat ik erg leuk vind. Twee jaar terug heeft Romkabouter een erg leuke tocht georganiseerd in Appelscha, wij hebben vorig jaar een trailtocht georganiseerd in Marum, dus.........

Wie gaat dit jaar een trailtocht organiseren???????

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:36

Jullie niet Jannie?? Ik keek er juist ZO naar uit om weer bij jullie te komen puzzelen!!!
En Anders: DOEN Peppy San! Is leuk, leuk!!!

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:52

jeddah schreef:
Jullie niet Jannie?? Ik keek er juist ZO naar uit om weer bij jullie te komen puzzelen!!!
Ik ook!

PeppySan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 20:21

jeddah schreef:
En Anders: DOEN Peppy San! Is leuk, leuk!!!

Gaan we dan over de sappermeersterweg, via de N33 en de A7???
Lijkt me een leuke puzzeltocht worden. De puzzel bestaat uit: hoe ontwijk ik auto's
Nee, helaas is een buitentocht vanaf daar geen optie, maar misschien kan ik wel iets doen in het borgerspark in Veendam.
De lessen heb ik hier op bokt neer gezet, maar die zijn direct naar EA-CO gesmeten en blijkbaar worden de sticky's niet al te vaak bezocht.
Ik zal ze zsm aanmelden bij de WRAN
Voorlopig hebben we op dinsdagavond, om de week (in de even weken) les van half 8 tot half 9.

De koeien is ook een leuk idee, maar omdat ik daar zelf geen ervaring mee heb, zal ik een instructeur moeten huren en daar wordt het toch weer duur van.

De NH komt makkelijker van de grond.
Vorige week hebben we een cursus gehad van Birger Gieseke en we willen elke maand een playday proberen te organiseren.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:32

"Trail On The Road"??

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:39

Gezamenlijke training vind ik ook wel leuk en de lokatie is voor mij ook nog wel te doen. Voornamelijk geïnteresseerd (ja, daar komtie weer ) in pleasuretraining. Met zoveel mogelijk mensen!

Om dat weer te combineren met NH...daar zie ik persoonlijk weinig in. Ik hoor het wel of er iets geörganiseerd wordt en of het wat me aanspreekt. Bijvoorbeeld combi met NH hoeft voor mij dus niet. Gezamenlijke training: super, maar dan wel wedstrijdgericht!

PeppySan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 22:02

Daar kan ik wel wat mee Xono,
Het is niet de bedoeling om in 1 training western en NH te combineren. (al zou dat bv wel kunnen met een schrikparcour)

Even mijn andere vraag, wat zou jij daar redelijkerwijs voor willen betalen?
bv een gezamelijke training van 1 1/2 uur. Half uurtje losrijden en dan gezamelijk een aantal keren een pleasureklasse nabootsen.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:26

eh ik bedoel ook niet zo als combi, maar ik ben bijvoorbeeld wel geinteresseerd in Parelli, dus een weekend met playday en een gezamenlijke training zou ik leuk vinden.

Jannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:39

Jeddah en Suzanne, we gaan wel proberen om weer een trail te organiseren, maar daar heb ik natuurlijk niets aan, want dan kan ik zelf niet meerijden.....
En ik vind het ook zo leuk!!!!!!

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:03

Dat lijkt mij ook zo balen! Dat je niet mee kan doen! Al hoewel, vorig jaar hadden jullie een super stel vrijwilligers..... wie weet dat je even tussendoor een rondje mag puzzelen!

Jannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:57

jeddah schreef:
Dat lijkt mij ook zo balen! Dat je niet mee kan doen! Al hoewel, vorig jaar hadden jullie een super stel vrijwilligers..... wie weet dat je even tussendoor een rondje mag puzzelen!

Ja, maar als ik in de organisatie zit weet ik het allemaal al, dus dan is het puzzelen niet meer zo leuk!
Maar het organiseren vind ik ook erg leuk hoor, dus ik vermaak me wel!

sultje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 10:19

mochten er mensen zijn die wel serieus willen werken met vee dan kan dit zeker ! op vrijdag avond van 6 tot 7 geeft warren staas les in de reining en het werken met vee dus is die mogelijkheid er.en wil je trail,pleasure en horsemanship dan kun je op de dinsdagavond van half 8 tot half 9 lessen bij deborah wittermans dit alles is bij mij op jessy-stable.wil je eens zien hoe het is bij mij op stal kijk dan op www.jessy-stable.nl en mischien tot gauw.

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:03

PeppySan schreef:
Even mijn andere vraag, wat zou jij daar redelijkerwijs voor willen betalen?
bv een gezamelijke training van 1 1/2 uur. Half uurtje losrijden en dan gezamelijk een aantal keren een pleasureklasse nabootsen.

Wat ik ervoor zou betalen? Ik heb geen idee wat zoiets kost, maar ik denk dat als je zo'n 10 man op kan trommelen die er aan mee willen doen, dan vind ik 10 euro per persoon wel een mooi prijsje eigenlijk. Anderhalf uur bakhuur, geen idee wat het kost eigenlijk. Maargoed, in principe is er niemand die er aan hoeft te verdienen, met uitzondering van de lokatie misschien.

PeterV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:07

Anya schreef:
leuke dingen:

clinic horse & dogtrail (zie topic Chris van tijdje terug)
clinic voor beginnende jeugdruitertjes

Bier race, net als bij de ijslanders, met zo'n grote pul vol met bier in één hand, kijken wie er het snelste is. Geen druppel zal erbij mijn uitvallen, mits ik gebruik mag maken van mijn eigen pul, met lid.

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:10

Kun je niet beter een pul met een rietje nemen Peter??? Dan kan je 'm onderweg leegdrinken... Reken maar dat er dan geen druppel verloren gaat....

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:48

Nu die IJslander nog Peter

Rob_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:50

PeterV schreef:

Geen druppel zal erbij mijn uitvallen, mits ik gebruik mag maken van mijn eigen pul, met lid.

Oops je was er gisteren zeker niet toen ik hem liet vallen

PeterV

Re: Leuke dingen organiseren voor westernruiters.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:05

Ik bedoel die metalen Blaze, deze was waarschijnlijk van Ria.
Drie maal raden wie haar nu gaat vertellen, dat jij deze hebt laten vallen.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:51

Krijgt Blaze nog wel dingen heel over?
Ik lees toch in relatief veel topics iets over zaken uit handen laten vallen. Misschien tijd voor een ander brilletje?

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:54

PeterV schreef:
Ik bedoel die metalen Blaze, deze was waarschijnlijk van Ria.
Drie maal raden wie haar nu gaat vertellen, dat jij deze hebt laten vallen.

Wat mij opvalt is dat Peter en Blaze het wel vaak over bier hebben, dat gaat er bij mij niet in!!

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:56

PeterV schreef:
Anya schreef:
Geen druppel zal erbij mijn uitvallen, mits ik gebruik mag maken van mijn eigen pul, met lid.

Nu krijg ik daar toch vreemde gedachten bij

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:00

eh en er gaat iets mis de de quote want ik weet heel zeker dt ik niets over leden heb geschreven

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:21

Chips, Mehlika, ik bedoelde echt het lid op de neus krijgen hoor.
Pfff, ik begrijp in eens waarom Barry altijd zo loopt te lachen.

Ik weet dat hij lid is van diverse verenigingen, ook misschien wel is een verwijzing maakt naar zijn oog lid, maar dat hij een vrouw heeft, die al vreemde gedachten aan geeft bij het lezen van dit woord, zal ik heel Nederland laten horen, waarom Barry altijd glimlacht tot aan zijn oren.

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:30

Mensen, kan het ff ontopic blijven?

Anders dien ik weer een strikter beleid te gaan voeren opver off-topic slowchats.

PeterV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:40

Romkabouter schreef:
Mensen, kan het ff ontopic blijven?

Anders dien ik weer een strikter beleid te gaan voeren opver off-topic slowchats.

Nog effe ééntje dan Rom, ik moet het effe kwijt, of lijkt jou het ook niet heerlijk, dat je thuis alleen maar hoeft te vragen van, schat waar ligt mijn LID maatschapkaart van….., en dat je dan weet, waar de gedachten van je vrouw of vriendin naar uit gaat. Hè, dat ik die mazzel nou niet heb zeg. Laatst wel drie uur lang in mijn oog staan wrijven, maar goed, mijn vrouw is blond hè. Helaas.