[WN] myler bit kapot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:15

Nou, ik heb ook een bit met zo'n myler mondstuk maar op mijn bit zit 30 jaar garantie dus ik neem aan dat die voorlopig niet breekt
Maar het zal je maar gebeuren, gelukkig loopt het wel vaak goed af zo te lezen.

westernappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:16

ook ik heb er al twee doormidden,de eerste was een myler van weaver,slappe troep, na 6 maanden in twee,kreeg geld terug.
de tweede was een greg darnell f...... duur ding dit duurde twee jaar en toen wastie doormidden in de bak tijdens rollback en niks whoa gewoon geen bit,dan ken je mijn rug af baas.gelukkig alleen in de bak dus ff uitgezeten tot langzaam tempo en jumpen maar.
de dressuur prikkers op mijn stal dachten dat het een westernproef was ofzo,heb ze uitgelegd dat dat anders eruitziet.wie weet waar te klagen in de u.s of a

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:51

Zowel Weaver als Greg Darnell hebben geen Myler's maar look-a-like's.
De enige echte Myler is van Myler en wordt door Toklat in omloop gebracht.

westernappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:21

oke,dat wist ik ook wel maar dat neemt niet weg dat ik van een duur 'handcrafted'bit toch iets meer slijtagebestendigheid verwacht.
een van de kogeltjes die in het rolletje gaat was versleten en schoot dus eruit,dit was niet te zien vantevoren aan de buitenkant.
ik heb er in iedergeval een muurdecoratie aan overgehouden.