[WN] REINING trainingsdag bij Dennis Roemer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:03

Verderrie ik kan het niet meer vinden. Volgens mij heette hij Bo maar ik weet het niet zeker meer. Zat een heel aardige kop op een zeer acceptabel lijf om het maar even in zakelijke termen te benoemen

@Storrum: O?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:04

We gaan trouwens behoorlijk offtopic, zullen we daar eens verandering in aanbrengen?

Ik heb ook wel eens een clinic bij Dennis gereden en ik ben er een keer een behoorlijk eind voor over de snelweg gegaan om te kijken bij een 'jonge paarden clinic'.
Laat ik het er maar op houden dat ik niet succesvol hoef te zijn. Liever geen lintjes en op m'n eigen manier.

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:07

PeterV schreef:
Sonja schreef:
Geen pannetje....

Is dat dier trouwens zo ontzettend overbouwd of staat hij zo banketstaaf of valt dat zo extra op met zo'n schaamlap leer op z'n rug?

Tuurlijk, gooi er nog maar effe een scheppie boven op, op deze elende

Beste Peter,

In deze vreselijke dagen heb je vrienden nodig...echte vrienden die je door dik en dun steunen...mensen die zich nu van je afkeren (foei Blaze) zijn altijd judassen geweest...ik rouw met je mee en steun je van afstand.

Kids.......nagels aan je doodskist.

Toekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:15

Sonja schreef:
Verderrie ik kan het niet meer vinden. Volgens mij heette hij Bo maar ik weet het niet zeker meer. Zat een heel aardige kop op een zeer acceptabel lijf om het maar even in zakelijke termen te benoemen

Bo Kasbergen.

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:16

Ontopic blijven mensen, anders gaat het topic op slot.

Discussies over de manier van rijden van iemand hoort niet in dit topic.
Kunnen de verschillende partijen zich taaltechnisch ook even een beetje inhouden?

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:17

Sonja schreef:

Lijkt erop alsof je het over Bo Kasbergen hebt. Was vroeger ook zo'n over het paard getilt vervelend jochie, met een air van hier tot ginder maar een vreselijke aantrekkingskracht op de andere sekse. En dat steeg hem wel eens naar het hoofd, zo leek het. Ik schrijf met opzet in de verleden tijd want ik heb gezien hoe deze knul veranderd is. Zijn attitude is inmiddels een stuk beter. Of ie nog even aantrekkelijk voor de dames is...tja, daarover laat ik me niet uit.

Maar idd..off-topic. Sonja's ervaringen bij Dhr. Roemer waren dus ook niet al te positief? Laten we hem het voordeel van de twijfel geven en de clinic afwachten. En dan dit soort mensen goed in de gaten houden wanneer ze zich onbespied wanen (lees de reactie van SM).

Vanuit mijn ervaring als hulpverlener zie ik wel snel wat iemands basisinstelling is. En hoewel er met training.....en COACHING (daar is ie weer Peet) veel te veranderen valt, de aard van het beest(je) komt vaak op de vreemdste momenten naar buiten. Zonder inzicht en zelfkennis geen verandering.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:18

Ik ben eigenlijk al wel klaar met en over de clinic dus ik ga wel ergens anders spelen

Voor wie gaat: veel plezier gewenst alvast! Leerzaam is het altijd!

charita

Re: REINING trainingsdag bij Dennis Roemer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 17:36

iski schreef:
charita schreef:
Iski kun je mij even je tel.nummer pben...

Groetjes Charita

Beste Charita,

Sorry, daar doe ik niet aan. Als je iets privé aan me kwijt wil kun je dat via een pm doen.

Dit forum is openbaar en iedereen mag mij alles zeggen/schrijven en iedereen mag dat lezen. Ik schaam mij nergens voor en/maar ben tevens groot genoeg om mijn ongelijk te bekennen. Ga ik echter mijn telefoonnummer geven dan weet ik niet waar dat eindigd, ik heb daar dan geen controle meer over.

Maar wanneer jij mij graag wilt spreken, geef me dan gewoon jouw nummer dan bel ik jou. Oh ja...voor de slimmerikken onder de lezers..mijn nummer is afgeschermd.

Aaaah ik wil jou lekker niet spreken maar iemand anders hahaha

Ga ik echter mijn telefoonnummer geven dan weet ik niet waar dat eindigd, ik heb daar dan geen controle meer over... idd ikke ook niet meer en oooh ik ben al jaren lid van de BO fanclub ...zie profiel laatste foto , wel goed kijken hoor...waar moet dat toch heen met mij.....

groetjes charita

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:31

ja charita ik heb het gevonden de bo fanclub

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:32

Citaat:
Aaaah ik wil jou lekker niet spreken maar iemand anders hahaha

groetjes charita

Pffffffff.....women....

charita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 18:37

iski schreef:
Pffffffff.....women....

HAHAHAHA ja wat moeten de mannen toch zonder ons maar goed dit gaat wel heel erg de off topic kant op...

calemity_jane schreef:
ja charita ik heb het gevonden de bo fanclub

ssssst

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:56

De TS kan een nieuw topic starten over de clinic als ze dat wil.
Dan voeg ik de serieuze en ontopic reacties uit dit tpic daar aan toe.

charita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 23:06

Okay ik wil.....