[WN] clinics ; waar ligt jullie interesse?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 22:40

Goed idee Chrico. Ik ben van de partij als tribuneridder!!
De laatste tijd is het er niet echt van gekomen om clinics etc. bij te wonen, maar daar komt verandering in.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 23:27

vind het idee van Chrico wel wat hebben alleen moet men zich dan realiseren dat het allemaal erg summier gaat zijn en niet te specifiek,dus inderdaad het delen van ervaringen van *gewone ruiters* (hmm behalve star natuurlijk Knipoog ) niet het willen opdringen van methodes maar het laten zien hoe een ieder op zijn manier met een paard een bepaald onderdeel voorbereid. Cool Cool

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 08:10

Zal wel blondt zijn, maar wie is star? Verder wel een leuk idee, mits het mogelijk is je paard tussendoor te stallen/weiden. Dat gehang om een trailer vind ik niet echt fijn.
Ook het gezamenlijk eten lijkt me super Haha!

Freckles

clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 08:53

Star is Nederlands Kampioen Open Western Pleasure zowel bij de NQHA en de WRAN

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 16:41

chrico schreef:
Dit alles hoeft niet veel geld te kosten, want de sprekers zijn ook deelnemers en omgekeerd. Dit bedoelde ik met de kennis van je medebokkers gebruiken.

Hoi Chrico,

Klinkt echt heel leuk hoor, maar realiseer je je dat dit dus heel veel planning kost?
Soms is het al moeilijk om één trainer te krijgen voor een bepaalde dag, waarbij dan de deelnemers die of die dag niet of wel kunnen...

Persoonlijk zie ik dat dus niet zitten, naast ons drukke bedrijf etc. *LOL*
maar nogmaals... het lijkt me wel leuk, dus als jij nou zoiets op "poten" zet, hebben wij de geschikte accomodatie ervoor Haha! Bloos

Dus hou ik het zelf op één clinic v. een 1/2 of hele dag.... Sigaar

p.s. ik wil me wel aanbevolen houden voor het "omscholings gedeelte"... paard staat bij ons thuis... lekker makkelijk ! Schijnheilig
nog een uurtje om in te plannen *LOL* Haha!

Groetjes Jolanda

Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 22:58

Hoi ik ben Star en eigenlijk ben ik wel gewoon, gewoon hoor Tong uitsteken BLAZE!!! Verward Verward Verward Verward Verward hahahahaha
En de acoomodatie van Colinda is denk ik zeeeer goed want die heeft een hele gave binnenbak (kwijl,kwijl) Vingers aflikken