Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:
Jiehaaa:Ik heb een westerninstructeur diverse malen achter elkaar op de omheining van de bak zien af komen scheuren, om vervolgens zijn paard bijkant IN het hek te parkeren.... Leek mij (als dressuurgeschoolde) niet echt een goede aanpak.... Dus ZO zou ik het niet doen....
En aandelen bij de dierenarts. Nee, dat zie je verkeerd, wie niet wil luisteren moet maar voelen, lijkt de gedachte achter deze (idiote) methode.iski schreef:[En voor mij is een kind gewoon een jong volwassene die je ook op die manier aan mag spreken. Juist door dat niet te doen behandel je ze zonder respect. Vind ik......maar ja, wie ben ik...
[/quote]
Citaat:Iski: Nee....m'n waarde medeboksters....weer niet goed gelezen. Inderdaad 5, misschien 6 lessen.....maar wel met veel eigen training tussendoor...het zogenaamde huiswerk. Uitgesmeerd over de tijd in 3 maanden tijd...moet toch te doen zijn of niet soms.

)iski schreef:Uriah schreef:Als een volwassen meid deze vraag zou stellen dan zouden de reakties redelijk kunnen zijn ,maar zo te zien in haar profiel is ze nog niet een volwassen meid en is dit gewoon een vraag van een naief jong meiske ,en daar kun je best wat anders mee om gaan!
Beste Uriah,
Ten eerste zou ik niet weten waarom ik een ogenschijnlijk (er staat geen leeftijd vermeld in haar profiel dus moeten we afgaan op een foto) jong mens niet als volwassene aan zou mogen spreken. Meestal en vaak in andere omstandigheden willen ze dat zelf ook graag.
Om een ogenschijnlijk jong mens als naïef te betitelen vind ìk nou weer naïef, ik wil geen enkel mens zo maar zonder hem/haar te kennen naïef noemen.
Maar stel dat we iemand met reden naïef mogen noemen, is het dan niet terecht dat we iemand daar op wijzen? Wanneer ik soms het taal(mis)gebruik lees van jongeren tussen de 10 en 20 jaar mag ik aannemen dat er op school weinig aangeleerd is en dat ook de volwassenen (ouders?), of moet ik andersom schrijven: ouders....volwassenen(?), er weinig aan gelegen is dat hun kinderen degelijk taalgebruik aanleren. En zonder nou een soort van taalpolitie te zijn...een vrouw van 22 die ergens in dit forum schrijft: se hebe me pony geskoren...en daarmee waarschijnlijk bedoeld: ze hebben mijn pony geschoren ..... sorry hoor maar daar zakt m'n broek van af. Maar goed, ik zal wel te kritisch zijn...of m'n broekriem vergeten zijn.
Hoe dan ook, ik probeer met een beetje humor dit soort topics op te leuken. Neem het allemaal niet te serieus. En heel soms.....ja dan kan ik het dus niet nalaten om een topic als deze op de hak te nemen.
En voor mij is een kind gewoon een jong volwassene die je ook op die manier aan mag spreken. Juist door dat niet te doen behandel je ze zonder respect. Vind ik......maar ja, wie ben ik...
Uriah schreef:Als een volwassen meid deze vraag zou stellen dan zouden de reakties redelijk kunnen zijn ,maar zo te zien in haar profiel is ze nog niet een volwassen meid en is dit gewoon een vraag van een naief jong meiske ,en daar kun je best wat anders mee om gaan!

Chantalleke schreef:
Okey,...
Gewoon vaak whoa,.. roepen als ie stopt helemaal volstoppen met snoepjes
FuRyoMaRLoeS schreef:Haha oke... Dus iemand die gene die jou gaat helpen, heeft geen verstand van western? Is een goede meid! DOEN!

xxxcatjuxxx schreef:neeh je vat het verkeerd op naja ik heb het verkeerd geschreven
ze helpt me gewoon mrt het opletten of alles wel helemaal goed gaat geen ongelukken enzo maar ze gaat me neit uitlegen hoe dit moet ofzo dat weet ze neti
xxxcatjuxxx schreef:Uriah schreef:Als een volwassen meid deze vraag zou stellen dan zouden de reakties redelijk kunnen zijn ,maar zo te zien in haar profiel is ze nog niet een volwassen meid en is dit gewoon een vraag van een naief jong meiske ,en daar kun je best wat anders mee om gaan!
nja sorry hoor maar word hier wel fink onderschat ik ga dit heus niet alleen leren. er komt ech wel een volwassene bij helpen maar zal er toch xzelf op moeten het is namelijk maar een pony van ongeveer 1 meter hoog
en wil ik wel goede uitleg over want die volwassenen heeft geen verstand van western
xxxcatjuxxx schreef:FuRyoMaRLoeS schreef:Haha oke... Dus iemand die gene die jou gaat helpen, heeft geen verstand van western? Is een goede meid! DOEN!
neeh je vat het verkeerd op naja ik heb het verkeerd geschreven
ze helpt me gewoon mrt het opletten of alles wel helemaal goed gaat geen ongelukken enzo maar ze gaat me neit uitlegen hoe dit moet ofzo dat weet ze neti
Citaat:ik heb je niet onderschat ik wil je gewoon helpen omdat ik zo moe word van flauwe opmerkingen als iemand een serieuze vraag stelt
iski schreef:Citaat:ik heb je niet onderschat ik wil je gewoon helpen omdat ik zo moe word van flauwe opmerkingen als iemand een serieuze vraag stelt
Dear Uriah,
ja, een beetje gelijk heb je ook wel hoor...soms ben ik een beetje flauw...hoewel...misschien gewoon te
pittig
? Ligt ook wel eens aan het tijdstip van de dag waarop ik de topics doorblader en de stemming waarin ik verkeer. Goede voornemens? Ik zal proberen minder flauw te zijn dit jaar....of minder pittig dus. Zal niet makkelijk zijn...maar ik ga het proberen. En voor eenieder die het niet met me eens is...gewoon ongezouten terugschrijven....hoewel dat dan weer flauw is...pffffff ingewikkeld hoor.
Blaze schreef:Of je krijgt een gepeperd antwoord,wat dan weer pittig is
iski schreef:Citaat:ik heb je niet onderschat ik wil je gewoon helpen omdat ik zo moe word van flauwe opmerkingen als iemand een serieuze vraag stelt
Dear Uriah,
ja, een beetje gelijk heb je ook wel hoor...soms ben ik een beetje flauw...hoewel...misschien gewoon te
pittig? Ligt ook wel eens aan het tijdstip van de dag waarop ik de topics doorblader en de stemming waarin ik verkeer. Goede voornemens? Ik zal proberen minder flauw te zijn dit jaar....of minder pittig dus. Zal niet makkelijk zijn...maar ik ga het proberen. En voor eenieder die het niet met me eens is...gewoon ongezouten terugschrijven....hoewel dat dan weer flauw is...pffffff ingewikkeld hoor.