Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Maar sinds ik les heb, heeft mijn trainer mij erop gewezen dat mijn paard scheef is, doordat ik teveel met mijn rechterkant en hand rijd. De tip was dan ook om met trainen af te wisselen van hand. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want als ik de teugels in mijn linkerhand neem, gaat die arm een eigen leven leiden
wat dus inhoud dat ik mijn schouder ook laat vallen en weer scheef ben. Tis allemaal niet zo makkelijk, moet er echt over nadenken, ga ook maar eens aan de lijn, want dat ik veel te lang geleden, besef ik nu
Citaat:Ik laat m'n linker schouder hangen. Ik stuur met rechts dus ik denk dat het een wel vaker voorkomend probleempje zal zijn

Citaat:Geen idee waarom ik optrek, maar ach, positief zien: als je een probleem zichtbaar hebt, kun je d'r aan werken..
Sonja schreef:@Rom: Heb je wel eens gezien wat het met iemands rug doet als de handen in de zakken verdwijnen? Volgens mij kun je de ruiters die dan netjes recht blijven zitten op 1 hand tellen...

Adrienne schreef:Waarom probeer je niet gewoon je linker hand in je jas of bodywarmer zak te stoppen?
Ik ben dat een tijd gaan doen omdat ik te veel spanning had op mijn "vrije" hand/arm werkte super!
Nu, in de winter, doe ik het dagelijks om mijn koude handen even om beurten op te warmen![]()
Past overigens ook niet in een zak. Of ik moet iets van een kangoeroebuidelzak aantrekken...

Sonja schreef:
Mwoah, maakt niet zoveel uit als een stellagetje van giethars en wat rvs koud wordt, voel ik niet zo veel vanPast overigens ook niet in een zak. Of ik moet iets van een kangoeroebuidelzak aantrekken...
Ik zie mezelf al rijden met een houten poot in een mitella
Wordt wel een beetje dramatisch... 
hehehe