Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Irene K. schreef:Wat fantastisch zeg ......! Nu hebben we 2 EXPERTS die het van een plaatje kunnen zien ............. WAT EEN FLAUWEKUL !!!!!!! hou es op zeg !!!! en SM jij hebt ook altijd wat zeg !!!!!! sorrie t moest er nu een keertje uit, dit is the limit !!!
Groetjes, Irene
mirgino schreef:als dat zo zou zijn,zouden de meeste westernzadels niet goed op de paarden liggen
kijk maar eens goed,ook naar de profs,vaak ligt het zadel nog verder op de rug,is het zadel nog langer dan deze.
cornelie schreef:De achterkant van een zadel of wat dan ook kan wel over de nieren liggen maar het gaat erom of het dan draagt. Een nierdeken ligt ook over de nieren maar kan geen kwaad.
vera schreef:.Misschien ligt er een carriere voor jullie in het verschiet; zadels aanmeten vanaf een foto
Sugarmiss schreef:Ach we doen gewoon na waar de grootste zadelverkoper in NL goed in is
unamie schreef:[het zou toch een beetje vreemd zijn als ik na 25 jaar ervaring nog niet zou weten waar de nieren zitten
en het zadel ligt duidelijk op de nieren en dat is voor een paard niet prettig
[/quote]
vera schreef:Zie nu pas je reactie![]()
Maar kijkend in je profiel kom ik van die 25 jaar ervaring heeeeel weinig "western" ervaring tegen. Misschien toch beter om eerst daar eens in te duiken alvorens je een oordeel velt
Sugarmiss schreef:En werd hier dan bedoeld de aanhechting van de achterste rib aan de ruggegraat of tot het punt waar de rib 'uitsteekt' het lichaam in. ?? Dat scheelt nl nogal wat
unamie schreef:Ik heb niks gezegd[toch heb ik een aantal jaren western gereden![]()
[/quote]