Francis schreef:Jullie hebben nog twee weken, 't blijft boven nul en je gaat naar zo'n clinic om te leren, dus je paard hoeft ook niet perfect te lopen. Als 'ie niet 100% in conditie is kun je dat ook gewoon tegen Bill zeggen, ik neem aan dat hij daar prima rekening mee weet te houden. Je zou ook kunnen overwegen om maar 1 van de twee dagdelen mee te doen...
'k zou me er in ieder geval niet ál te druk om maken (kijk, met een paard komen wat een aantal weken stil heeft gestaan heeft weinig zin natuurlijk, maar als je wel wat gereden hebt, als'ie los is en regelmatig beweging heeft gehad moet het geen probleem zijn... die privé les is toch maar een uur? Dat moeten ze zat aan kunnen, hij zal je paard echt niet overvragen (als't inderdaad een goede trainer is).
Ja, dat is ook zo. We rijden wel drie uren mee (trail, horsemanship en pleasure) maar het zal wel los lopen. (zijn met 3 ruiters)
Alleszins kan ik nu ongeveer nog 6x zeker rijden voor de clinic. Afhankelijk van de hardheid van de bak tussendoor nog longeerwerk.
En ach...als hij in de zomer terugkomt....gaan we toch nog een keer!!!!
Dan zijn de meeste paarden meer gereden en lekker fit!