[WN] Clinic Bill Fleming (USA) op 21 januari 2006 in Lunteren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Smoske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:09

FlyingHigh schreef:
Francis schreef:
Jij Kobus niet mee?

Nope, dat kan ik ons niet aandoen! Door de vorst is rijden al enkele weken niet echt mogelijk, de bospaden en de bak zijn bikkelhard. Kobus en ik hebben een conditie van niks..........Aangezien Kobus dus absoluut niet serieus wordt getraind, denk ik ook dat Bill niet echt op ons zit te wachten, .

Je maakt me al nerveus want ik heb ook amper gereden tot nu toe...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:54

Jullie hebben nog twee weken, 't blijft boven nul en je gaat naar zo'n clinic om te leren, dus je paard hoeft ook niet perfect te lopen. Als 'ie niet 100% in conditie is kun je dat ook gewoon tegen Bill zeggen, ik neem aan dat hij daar prima rekening mee weet te houden. Je zou ook kunnen overwegen om maar 1 van de twee dagdelen mee te doen...
'k zou me er in ieder geval niet ál te druk om maken (kijk, met een paard komen wat een aantal weken stil heeft gestaan heeft weinig zin natuurlijk, maar als je wel wat gereden hebt, als'ie los is en regelmatig beweging heeft gehad moet het geen probleem zijn... die privé les is toch maar een uur? Dat moeten ze zat aan kunnen, hij zal je paard echt niet overvragen (als't inderdaad een goede trainer is).

cowboyinneke

Re: Clinic Bill Fleming (USA) op 21 januari 2006 in Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:22

Ik rijd zelf niet mee maar ik kom kijken.
Mijn merrie is op dit moment drachtig en ze krijgt het wat moeilijker dus doe ik rustig aan met haar.
Maar ik denk wel dat ik rond dezelfde tijd daar ben dus tot dan!

Groetjes Cindy

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:26

Helaas, ik had willen gaan kijken maar wegens een andere afspraak kan ik nu niet... veel pelzier iedereen! Ik hoop dat jullie veel zullen leren!

wgirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 22:53

Jammer Jeddah dat je niet kunt komen kijken.
Misschien in de zomer, dan komt Bill waarschijnlijk weer naar Nederland!

wgirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 22:56

Somske,

na 23.00 uur wordt er inderdaad niet meer gereden, ik vond dat toch echt wel het maximum!!

Bill zal er uiteraard rekening mee houden als je paard conditioneel niet helemaal op peil is. Hij is een trainer die het welzijn van het paard voorop stelt, dus daar hoef je je niet druk om te maken!

Leuk dat er zoveel belangstelling is!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:04

wgirl schreef:

Daar wil ik dan graag van op de hoogte gehouden worden, hopelijk heb ik Dot dan wel lang genoeg onder't zadel om mee te kunnen doen.

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 07:41

Francis schreef:
wgirl schreef:

Daar wil ik dan graag van op de hoogte gehouden worden, hopelijk heb ik Dot dan wel lang genoeg onder't zadel om mee te kunnen doen.
Ik ook graag, dan is Appie vast weer fit!

wgirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 09:36

Francis en Suzanne, als jullie mij even een mailtje sturen, dan heb ik jullie email adres en dan breng ik jullie op de hoogte zodra het bekend is wanneer Bill weer naar Nederland komt!

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:03

Dat klinkt toch allemaal wel heel interessant. Ik kom kijken! Moet ik me daarvoor opgeven?

EmmaK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:04

ik wil in de zomer ook heel graag een keer meedoen als het een beetje in de buurt is

wgirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 10:11

Mac, waar wil je komen kijken? Zuidwolde, Lunteren of Egchel? Dan noteer ik je naam even. Dan hebben we een beetje een indicatie hoeveel kijkers er komen!

wgirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 10:13

Emmelske,

Leuk dat je mee wilt doen in de zomer! Als de locatie in Zuidwolde goed bevalt, dan zullen we daar waarschijnlijk in de zomer weer een clinic op gaan zetten.

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 11:27

Slik....ik heb me ingeschreven, met mijn nog groene 3-jarige...Dit even voor diegenen die twijfelen en bang zijn om "af te gaan"...ik kom ook 21 januari
Ik zie het als een leuke ervaring en hoop er lekker veel van te leren...
Bakrandridders...zachtjes grinniken graag!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:39

radicalM schreef:
Slik....ik heb me ingeschreven, met mijn nog groene 3-jarige...Dit even voor diegenen die twijfelen en bang zijn om "af te gaan"...ik kom ook 21 januari
Ik zie het als een leuke ervaring en hoop er lekker veel van te leren...
Bakrandridders...zachtjes grinniken graag!

Oh, maar 'groen' is geen probleem... juist ideaal om zo'n goeie start te maken met behulp van een ervaren trainer... Als ik Dot nu ook maar enigzins onder zadel had, had ik zéker ook mee gedaan. Maar ik heb momenteel niet eens een passend zadel en een paard waar vorig jaar mei 1 week een zadel op heeft gelegen... kijk, da's met nét iets té groen zeg maar...

en grinniken? omdat je met een groen paardje komt?... no way! Da's juist bere-leerzaam! Ben zelfs blij dat je met zo'n groentje mee doet, dan kan ik juist van de tips die jij krijgt veel meepikken voor m'n training van Dot.

Smoske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:54

Francis schreef:
Jullie hebben nog twee weken, 't blijft boven nul en je gaat naar zo'n clinic om te leren, dus je paard hoeft ook niet perfect te lopen. Als 'ie niet 100% in conditie is kun je dat ook gewoon tegen Bill zeggen, ik neem aan dat hij daar prima rekening mee weet te houden. Je zou ook kunnen overwegen om maar 1 van de twee dagdelen mee te doen...
'k zou me er in ieder geval niet ál te druk om maken (kijk, met een paard komen wat een aantal weken stil heeft gestaan heeft weinig zin natuurlijk, maar als je wel wat gereden hebt, als'ie los is en regelmatig beweging heeft gehad moet het geen probleem zijn... die privé les is toch maar een uur? Dat moeten ze zat aan kunnen, hij zal je paard echt niet overvragen (als't inderdaad een goede trainer is).

Ja, dat is ook zo. We rijden wel drie uren mee (trail, horsemanship en pleasure) maar het zal wel los lopen. (zijn met 3 ruiters)
Alleszins kan ik nu ongeveer nog 6x zeker rijden voor de clinic. Afhankelijk van de hardheid van de bak tussendoor nog longeerwerk.
En ach...als hij in de zomer terugkomt....gaan we toch nog een keer!!!! Dan zijn de meeste paarden meer gereden en lekker fit!

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:20

wgirl schreef:
Mac, waar wil je komen kijken? Zuidwolde, Lunteren of Egchel? Dan noteer ik je naam even. Dan hebben we een beetje een indicatie hoeveel kijkers er komen!

Lunteren. Dat lees ik goed, toch, dat dat op 21 januari is?

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:33

Kun je in de pauzes nog even naar Kw-broek huppen, dat is haast 'om de hoek'

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:41

Gats, Francis.............ik begin enthousiast te worden!! 21 januari gaat absoluut NIET lukken, ik heb ook een vervoersprobleem, maar van de zomer ga ik absoluuuuuuut meedoen!!! wgirl gaat ons op de hoogte houden??????????
Mac, carpoolen de 21e??? Heb plek in mijn auto!!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:48

Da's toch niet gats! Enthousiast is goed... wordt een gezellig en fanatiek cluppie vandezomer...
En Wgirl, een clinic in het midden van het land is dan ook vast wel weer mogelijk toch?

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:51

!!!

Als het me bevalt, kan ik natuurlijk overwegen om van de zomer met Peps mee te doen!!

wgirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 19:52

Flying High,

ik ga jullie op de hoogte houden hoor! Heb al tegen Bill gezegd dat hij gewoon moet terug komen deze zomer, want er is veel belangstelling!

Francis,

ik denk dat we ook weer in clinic in het midden van het land doen!

Mac,

ik heb je genoteerd als kijker in Lunteren!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:59

En mocht Bill nog twijfelen of'ie vandezomer terug komt, dan babbelen we met z'n allen volgende week wel ff met hem...

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:21

En regio Limburg niet vergeten!

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 00:37

wgirl: ik kom met 2 personen én cornelie gaat ook mee, da's 3 in totaal.