[WN] Lessen: Hoevaak, hoelang, kosten etc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 14:07

sonja dat is ook mijn opvatting van een pro

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 12:19

Ik les nu 1x in de week western bij iemand die voor mijn gevoel weet hoe ze met paarden moet omgaan. Ik leer nu pas hoe de basis is mekaar zit en ik betaal voor 1 half uur alleen 15 euro of met zijn 2en een uur t zelfde bedrag..
Ik les op haar paard en ga dat paard als ik de knopjes een beetje ken bij rijden..
Ben er zeer tevreden over.

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:25

ik les 2x in de week bij een prof (in groepsles) en ik betaal per uur 6.5 euro

dan krijg ik nog een uur privéles van iemand die gestopt is met wedstrijden maar die ook internationaal meedraaide en dat kost 12.5 euro per uur

PocoMisss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:33

Al 20 jaar les van echte cracks... Nu bij iemand waarbij ik het gevoel heb dat ik echt wat leer en niet alleen les om zijn of haar portomonee te vullen..

PocoMisss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:42

O'ja sorry.. Kosten €30,- per uur inclusief top gereden paard. En ik probeer elke week te lessen..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:47

Wat is een Echte Crack?

PocoMisss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:10

Uhm Henk v. Amstel, Willem Burgmeier, Ruben van Dorp en diverse clinics van trainers uit de USA.

PocoMisss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:15

PocoMisss schreef:
Al 20 jaar les van echte cracks... Nu bij iemand waarbij ik het gevoel heb dat ik echt wat leer en niet alleen les om zijn of haar portomonee te vullen..

Lees net mijn berichtje nog eens na.. denk soms sneller dan ik schrijf.. Rij dus nu 20 jaar western en heb in die jaren periodes les gehad van verschillende toptrainers.. Even een nuance aanbrengen is wel op z'n plaats.. Verder heb ik veel boeken uitgeplozen, veel wedstrijden gereden en gekeken en samen met mijn husband heel veel geleerd..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:44

Ah dat zijn wel Echte Cracks ja

Ik weet niet of mijn instructeur een Crack is danwel wil zijn maar ach ik ben er verrekte blij mee, dus who cares

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 02:04

Hmm, ook tussen deze zogenoemde 'cracks' zitten anders mensen waar ik niet zo nodig les van hoef omdat hun manier van trainen absoluut niet bij mijn denkwijze aansluit..
Dan vertrouw ik mijn paard liever aan een wat mindere 'god' toe, die dezelfde mening heeft over hoe je een paard op verantwoorde wijze traint.

PocoMisss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 10:30

Francis schreef:
Hmm, ook tussen deze zogenoemde 'cracks' zitten anders mensen waar ik niet zo nodig les van hoef omdat hun manier van trainen absoluut niet bij mijn denkwijze aansluit..
Dan vertrouw ik mijn paard liever aan een wat mindere 'god' toe, die dezelfde mening heeft over hoe je een paard op verantwoorde wijze traint.

Yep Francis, helemaal mee eens.. wij liepen daar dan ook steeds tegenaan... en ik ben dan ook heel blij met de instructrice die ik nu heb want zij houdt wel rekening met mij EN mijn paarden!!!!!

janedoe

Re: Lessen: Hoevaak, hoelang, kosten etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:23

Ik heb 1x in de twee weken les. Voor drie kwartier betaal ik 30 euro.