*ziet enkel een paar voetjes achter het paardje staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Leuk dier om te zien. Carolien007 schreef:kun je misschien wat meer info geven over die ene in Utrecht? Desnoods via PM?
hallow schreef:Hij is ongeveer arabiersmal! maar ik geloof dat ik dat die arabiertjes niet eens aan kan doen om hem te proberen.
sablou schreef:hallow schreef:........wat ik me altijd al afgevraagd heb..
op de manege heb je verschillende soorten zadels.. maar ze passen op quarters,apps,halingers, paints nog maar op.
Het lijkt me niet dat,dat voor alle zadels geldt.. maar is het er bepaald merk of zadel die op alle paarden past?
a) Men DENKT dat ze alle passen....
b) Zie hier: DE reden om 20 jan / 10 feb te komen.....
MVG Louis
hallow schreef:wat ik me altijd al afgevraagd heb..
op de manege heb je verschillende soorten zadels.. maar ze passen op quarters,apps,halingers, paints nog maar op.
Het lijkt me niet dat,dat voor alle zadels geldt.. maar is het er bepaald merk of zadel die op alle paarden past?
)Monsje schreef:hallow schreef:wat ik me altijd al afgevraagd heb..
Nou zo goed liggen ze ook niet allemaal..
Er zijn net een stel oude aan de kant gegooid en op de "goed" passende zit nu ook het labeltje met de naam van het paard..
Als nu ook de ruiters zich daar aan gaan houden( bedoel ik jou niet mee hoor...)
Ik heb zelf net een boomloze besteld, omdat ik het iig Sugar en mij niet wil aan doen om met zo'n k*tzadel te rijden...