[WN] Ligt dit zadel nu goed of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 23:28

ff offtopic...Diegene die Boghy vasthoudt wou er echt niet op hè?

*ziet enkel een paar voetjes achter het paardje staan

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 12:55

Ik zou met zo'n leuk beest best op het plaatje willen . Leuk dier om te zien.

sablou

Re: Ligt dit zadel nu goed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:50

Carolien007 schreef:
kun je misschien wat meer info geven over die ene in Utrecht? Desnoods via PM?

Zie onze website. Daar staat ALLES op.
MVG Louis

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 20:21

hallow schreef:
Hij is ongeveer arabiersmal! maar ik geloof dat ik dat die arabiertjes niet eens aan kan doen om hem te proberen.

Je moest eens weten hoe breed Arabieren zijn! Dat valt vies tegen. De gemiddelde Quarterboom (ja, ik weet dat het geen maat as such is en per merk varieert) is te smal voor een Arabier. Om het in Engelse termen te zeggen: 34 - 38 cm is niet ongebruikelijk.

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 14:39

[/quote][quote]ff offtopic...Diegene die Boghy vasthoudt wou er echt niet op hè?

Ik was hem aan het opzadelen en iemand anders was foto`s aan het maken daarom sta ik er niet op hihi

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:00

BTW Boghy, ik zie het natuurlijk maar heeeel klein, maar de foto die je paardje op heeft in je avatar, is dat dit zadel?
In dat geval zit je er zelf ook niet goed in. Kijk voor de grap maar eens kritisch naar je eigen zit en denk nog even aan wat je de eerste les leerde over die verticale lijn die te trekken moet zijn van schouders naar heup naar hak. Dan zie je dat je op dit fotootje echt enorm in stoelzit zit. Zal niet voor 100% van het zadel komen misschien, maar goede kans dat het wel meespeelt.

fjord_brucht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 21:53

Ik weet dat ik ontzettend in een stoelzit zit en daar ben ik mee bezig.Die houding heb ik mijzelf aangeleerd.Ik heb namelijk nooit op een manege gereden.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 00:39

sablou schreef:
hallow schreef:
........wat ik me altijd al afgevraagd heb..
op de manege heb je verschillende soorten zadels.. maar ze passen op quarters,apps,halingers, paints nog maar op.
Het lijkt me niet dat,dat voor alle zadels geldt.. maar is het er bepaald merk of zadel die op alle paarden past?

a) Men DENKT dat ze alle passen....

b) Zie hier: DE reden om 20 jan / 10 feb te komen.....

MVG Louis

Heel graag maar helaas te ver weg..
Kom eens gezellig naar groningen of drenthe toe.. ik zou het graag willen zien.. maar ben helaas niet voorzien van een rijbewijs(duurt nog 3 jaar) en naar utrecht fietsen lijkt me geen slim plan.
Mijn ouders hebben het er niet voor over om me daar heen te brengen
Ik zal eens kijken of ik verder nog wat kan regelen zodat ik de volgende keer tenminste een zadel koop met verstand!

Monsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:52

hallow schreef:
wat ik me altijd al afgevraagd heb..
op de manege heb je verschillende soorten zadels.. maar ze passen op quarters,apps,halingers, paints nog maar op.
Het lijkt me niet dat,dat voor alle zadels geldt.. maar is het er bepaald merk of zadel die op alle paarden past?

Nou zo goed liggen ze ook niet allemaal..
Er zijn net een stel oude aan de kant gegooid en op de "goed" passende zit nu ook het labeltje met de naam van het paard..
Als nu ook de ruiters zich daar aan gaan houden( bedoel ik jou niet mee hoor... )
Ik heb zelf net een boomloze besteld, omdat ik het iig Sugar en mij niet wil aan doen om met zo'n k*tzadel te rijden...

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 16:18

Monsje schreef:
hallow schreef:
wat ik me altijd al afgevraagd heb..

Nou zo goed liggen ze ook niet allemaal..
Er zijn net een stel oude aan de kant gegooid en op de "goed" passende zit nu ook het labeltje met de naam van het paard..
Als nu ook de ruiters zich daar aan gaan houden( bedoel ik jou niet mee hoor... )
Ik heb zelf net een boomloze besteld, omdat ik het iig Sugar en mij niet wil aan doen om met zo'n k*tzadel te rijden...

ik vond dat gewoon vreemd.. want je kon gewoon elk zadel pakken die je wou en hij paste op het paard(heb zelfs een D zadel op dutchman gehad) ik vind het wel beter dat er nu labels aan hangen.
Ik hoop dat, dat zadel waar ik eerst op zat ook weg is, de beugel vloog er steeds van af en om dan op blondy te zitten heb je die beugel wel nodig

fjord_brucht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 21:18

Ik heb mijn zadel aan de wilgen gehangen hihi en heb nu een veelzeidigheidszadel te leen die wel goed ligt.Ik ga nu op zoek naar een betaalbaar tweedehands zadel voor Bo-Ghy

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 00:57

Goeie beslissing, Bo-Ghy