Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb Boots weer even lekker geschoold...Dat had hij wel ff nodig
PeterV schreef:VERSLAG: GEEN
vr gr Peter Vet

haha vrolijk schreef:maar aan zo'n opmerking, peter hebben we echt niks.
met opbouwende kritiek kunnen we veel meer![]()
het zijn allemaal vrijwilligers die het allemaal in goeie banen proberen te leiden.
helaas lukt niet alles zoals je wilt of gepland hebt
en dat is naar , maar je moet niet vergeten dat wij allemaal ons best doen, en ''graag'' horen als iets niet volgens wens is verlopen ,want dan kunnen we proberen dat de volgende keer beter te doen.
of je moet natuurlijk bedoelen dat het zo goed was dat je geen verslag hoeft uit te brengenhaha
PeterV schreef:vrolijk schreef:maar aan zo'n opmerking, peter hebben we echt niks.
met opbouwende kritiek kunnen we veel meer![]()
het zijn allemaal vrijwilligers die het allemaal in goeie banen proberen te leiden.
helaas lukt niet alles zoals je wilt of gepland hebt
en dat is naar , maar je moet niet vergeten dat wij allemaal ons best doen, en ''graag'' horen als iets niet volgens wens is verlopen ,want dan kunnen we proberen dat de volgende keer beter te doen.
of je moet natuurlijk bedoelen dat het zo goed was dat je geen verslag hoeft uit te brengenhaha
Hooo nee, dit was niet voor jullie organisatie bedoeld, lees even het andere topic waar dit uit voort komt. Bij het net plaatsen van mijn verslag, omdat ik het niet met Sonja aan de stok wil hebben, hebben jullie deze reacties geplaatst, tijdens dat ik een verslag aan het schrijven was.
Het zit misschien wat hilarisch in elkaar, maar wij hebben er niks van gemerkt, dat er het één en ander niet goed verlopen is.
Houden zo, wij vonden het perfect georganiseerd.
Vr gR Peter Vet

dus heb je de ruimte om iets extra's te doen.Dat hoeft niet, maar de organisatie deed dat gelukkig wel,enwel door de gelegenheid te geven je run op te nemen en op een dvd te zetten.Dat is een heel sterk punt.
) dat ik het bit moet tonen aan de jury en dan niet meteen weglopen als de jury nog wil controleren of het paard niet een paar extra openingen heeft in de flanken
.Ik weet wel hoe het moet maar helaas vergeet ik nog wel eens iets
.(maarja in de pleasure hoeft dat allemaal niet
)
)
) Blaze schreef:Ik rij Lady nu een maand of 2 en vond het leuk omeens te kijken hoe ze reageerd op een *wedstrijd* Tja zullen velen nu denken,wat verwacht je van een kant en klaar paard,ach ik wil degene wel eens uitnodigen om Lady in de rondte te sturen![]()
Blaze schreef:Maar hoe dan ook ik was heel tevreden(en Peter misschien ook wel)
) 
) tesss schreef:heej, was jij diegene waarvan je paard nogal laat arriveerde? (volgens mij zat ik toen toevallig achter je)
westernboy schreef:wat is hets til hier slapen we nog allemaal![]()
westernboy schreef:hey hallo ik hadt ook gerden op mijn pretty chanel en het was me eerste wedstrijd buiten af reining en ik vond dat ik het helemaal niet goed hadt gedana ging zo hard door die bak ik schaamde me een beetje maar jah ik heb het gedaan dus dat is belanrijk voor mijn volgende keer start ik weer groetjes![]()
vrolijk schreef:zo en nu me laatste berichtje en dan laat ik jullie weer met rust![]()
wegens Technische storing.
duren de dvd's wat langer dan verwacht.
ik doe me best ze zo snel mogelijk in orde te krijgen.