[WN] Clinic Ruben Dorp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 21:42

Hee Blaze, niet zo hebberig hoor! Eerlijk delen en samen spelen leerden we vroeger al... Dan moet je zelf maar een bak regelen waar ook kijkers mogelijk zijn, dan kun je de volgende clicic als tribune ridder volgen.

little

Re: Clinic Ruben Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 23:35

Citaat:
Voor mij is het een van de allerbeste ruiters en leermeesters voor paard en ruiter die je maar kunt bedenken.

Daarom zijn wij hier in Oud-Beijerland ook superblij en supertrots dat Michel Sandijck aanstaande vrijdag
voor een half jaar naar Ruben vertrekt om daar zoveel mogelijk te gaan leren.

Wij zijn dan ook heel benieuwd wat wij over een half jaar weer van Michel kunnen leren.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 23:39

Heb het grote genoegen gehad Ruben nog mee te maken toen hij nog hier was en ik heb toen een door hem verder getraind paard gekocht. Dit paard liep daadwerkelijk alleen maar op een klik en een zucht (nou ja, af en toe meost ik wel wat doen hoor). Ik hoop van harte dat we hem weer vaker kunnen meemaken hier.

Anders moeten we maar flink sparen, samen doen, de juiste plek regelen, dan heel lief vragen of hij dan komen wil en dan is ie voor ons, toch?

Gefeliciteerd Michel, een hele goede beslissing en een fantastische kans, super.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 07:58

Ruben krijgt het nog druk, met het Nederlandse jeugdige grut.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 08:34

PeterV schreef:
Ruben krijgt het nog druk, met het Nederlandse jeugdige grut.

vrees dat ik daar niet meer onder val

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 08:36

HAHAHA, Ruben was zelf nog jeugdig grut toen ik bij Jan Zweers in Austerlitz reed....klein ventje op die pony's en moet je nu eens zien........ ben best jaloers....

PeterV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 09:11

Francis schreef:
(en mag ik dan direct het voorstel doen dat degenen die al een keer geweest zijn onderaan de wachtlijst komen, zodat iedereen een kans krijgt)

Goed idee Francis, ik heb Pim namelijk horen zeggen, dat hij bij een volgende clinic eerst de mensen wil benaderen, die onder op de lijst staan. Oh, oh, wat heerlijk dat je bij deze ons laat voorgaan, ik vind je een top meid. Sterker nog, ik denk dat er twintig ruiters in Nederland zijn, die dat ook vinden. Kortom, je voorstel val in goede aarde.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 10:06

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 10:32

Heb begrepen van Ruben dat ie nu vrij is te gaan en te staan waar die wil. Hij kon een tijdje amerika niet uit teminste hij kon er wel uit maar kwam er niet meer in! Denk dat ie elk jaar wel naar nederland komt wat voor zijn moeder ook heel fijn moet zijn! Kan ze wat vaker haar kleinkind in haar armen nemen! Dus wie weet wat in de toekomst ons aan clinic's gaat brengen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 10:49

anika schreef:
Denk dat ie elk jaar wel naar nederland komt wat voor zijn moeder ook heel fijn moet zijn! Kan ze wat vaker haar kleinkind in haar armen nemen!
Het staat er wat krom , maar ik begrijp dat Ruben vader is geworden

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 10:56

Ja een leuk klein blondje denk 1 jaar oud?. En hij heeft een hele leuke vrouw.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:25

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 12:52

Citaat:
ik heb Pim namelijk horen zeggen, dat hij bij een volgende clinic eerst de mensen wil benaderen, die onder op de lijst staan

lijst lijst? welke lijst?? hoe kom je daarop??
ikke wil ook heel graag op lijst! (liefst onderaan )

Misschien dat Marieke/Mireille hem ook nog eens kunnen overhalen naar zn oude stekje terug te keren? hint hint??

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 13:39

Ja nee Peter, zo werkt 't natuurlijk niet... dan mogen degenen die al geweest zijn gewoon helemaal niet op de lijst... eerst anderen nu hoor...
Duurt nog ff voordat 't voor mij zin heeft, maar zodra dat wel het geval is, zo tweede helft van dit jaar hopelijk, wil ik ook wel op die lijst, dusseh... Wie o wie heeft de lijst!? (ook niet jeugdig grut komt in aanmerking toch??)

Jos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:01

Francis schreef:
Ja nee Peter, zo werkt 't natuurlijk niet... dan mogen degenen die al geweest zijn gewoon helemaal niet op de lijst... eerst anderen nu hoor...
Duurt nog ff voordat 't voor mij zin heeft, maar zodra dat wel het geval is, zo tweede helft van dit jaar hopelijk, wil ik ook wel op die lijst, dusseh... Wie o wie heeft de lijst!? (ook niet jeugdig grut komt in aanmerking toch??)

van welke planeet kom jij
in het echt werkt het vaak niet zo hoor.
degene die al geweest zijn gaan meestal voor. en als er een uitvaller is , komt er een ander aan de beurt, meestal iemand die wel al kontakten heeft met de betreffende personen.

dit is niet rot bedoeld, maar uit ervaring geleerd.
in sprookjes (of lijstjes) geloof ik dus allang niet meer.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:16

Jos, ik weet dat het zo werkt, ik draai ook al 'ietsje' langer mee dan vandaag... 't Gaat er ook in de paardensport vaak niet om wát je kent maar wíe je kent... Ik weet ook wel dat meestal de genen die het dichtst bij het vuur zitten het eerst aan de beurt zijn.. maar daarom kunnen anderen wel proberen hun kont dichter bij het vuur te draaien...

Hangt bij ons een mooie poster op't werk: Dromen zijn bedrog, tenzij je ze waar maakt...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:17

Ik ben al heeeeeel tevreden als ik een volgende keer zou mogen kijken. Dus als ik een kans krijg om mijn naam ergens op een randje van een lijstje te kliederen.....

spatter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:34

Sonja schreef:
Ik ben al heeeeeel tevreden als ik een volgende keer zou mogen kijken. Dus als ik een kans krijg om mijn naam ergens op een randje van een lijstje te kliederen.....

dan klieder ik mee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:36

Zullen we dan beloven dat wij gewoon saampies muisstil in een hoekje gaan zitten kijken_

Dan heeft niemand last van ons, dus volgens mij maken we wel een kansje
Mocht het weer in zo'n koude tijd zijn, dan breng ik wel een deken mee. Zorg jij dan voor een lekker warme hond?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:40

warme hond geen probleem en onder een grote paardendeken vallen we helemaal niet op

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:41

Op de kijk-en luisterlijst wil ik ook wel ja.. helemaal zolang meerijden nog weinig zin heeft... Moet toch te realisteren zijn dat een volgende clinic op een locatie gehouden wordt waar dat mogelijk is?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:45

en van de ene lijst kunnen we dan naar de andere lijst en zitten we alvast dicht bij het vuur(aan de bakrand te koukleumen )

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:18

kijk, jij snapt het... gewoon langzaam aan je kont er tussen wurmen... heel stilletjes zodat niemand het door heeft...

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:27

Is er nog een plekje bij de 'stiekeme bakrandridders?' Ik zal héél stil zijn en me héél klein maken. Valt niet op als er nog eentje meer bij staat! hihi!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:40

We vermommen ons gewoon als oranje pion... 'k heb er nog wel een paar liggen...
Of we spelen 'judge and writer', kunnen ze gelijk showtraining doen. Bij een 5 judge show zijn dat toch al mooi 10 kijkers die de bak in kunnen (12 als je de ringsteward en doorman mee telt).