[SGW] Nieuwe winstpunten regeling NK paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: Nieuwe winstpunten regeling NK paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 19:15

Ik vind dat ze dit dan ook voor de "gewone"dressuur en springkampioenschappen als regel moeten instellen.

Gelijke monikken gelijke kappen

damour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 21:07

Bij de NK dressuur en of springen heb je toch veel zwaardere selectie eisen.
Eerst de selectie wedstrijden voor ons zijn dat er 3 dan de Regiokamp. en dan evt. door naar de Nederlandse.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 14:44

Bij ons zijn de eisen minder zwaar.

Er zijn zelfs mensen die de selecties dressuur starten in een nieuwe klasse.

Er is bij ons maar 1 voorselectie en dan de regio.

Ik vind wel dat er een minimum aantal winstpunten gereden moet zijn om aan de selecties mee te kunnen doen.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 17:07

dat varieert enorm per kring en regio. Hier begonnen ze in oktober (!) al met de springselectie voor de indoorkampioenschappen. Toen zat ik midden in het crossseizoen

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:14

Bij ons beginnen in september de selecties al voor dressuur en springen. Die duren ong. tot halverwege december en dan is er tot eind januari niks meer. Verder kunnen de selecties mij niet zoveel interesseren. Ik rij alleen nog maar wedstrijden die ik leuk vind en dat is meestal buiten de regio.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:21

Ik rij nooit selecties, voel(de) me nooit zo thuis op een dressuurwedstrijd.

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:52

viefdepief schreef:
Leuk voor alle dressuurtutten

Vind het opzich wel goed hoor
Maar vraag me af of ze het bij de pony's en in de andere klasses ook iets gaan veranderen..
Bij mijn regiokampioenschap had ik vier winstpunten en er deden er toen voor Overijssel maar 4 mee
Je kunt dus niet echt van een overvolle klasse spreken

In het M paarden van overijssel deden er zelfs twee mee... haha. Ik ben toen maar naar princenhage gegaan!
Ik vind het voor het M wel een grote eis! (om maar even on-topic te blijven!)

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 09:33

Even over de PK, brabant heeft die wel. Die bestaat uit de wedstrijden Chaam, Etten Leur, Hooge Mierde en P'hage. Wie het beste rijdt over deze wedstrijden wordt brabants kampioen. Dit is al jaren zo!! P;hage is doorslaggevend. Maar hoe dat berekent wordt is voor iedereen een raadsel!!! De bekendmaking is altijd alleen van de kampioenen. Nooit de reserves of de rest. Toevallig is de bekendmaking van de kampioenen zondag in wanroij.
Het is ook de bedoeling dat je dan het hele jaar in dezelfde klasse blijft rijden!!

Ik vind trouwens 8winstpunten ook een goede stelling, al lijkt het me voor het M wel een grote eis.
gr margo