Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:kwam vanavond ook aan de orde op de kalendervergadering. Ze willen naar maximaal 10 resultaten. Dan kan je nog 20 keer starten om de beste 10 op te geven, maar oke, het heeft minder effect om veel meer te starten.
GvdT schreef:Er is een aantal jaar terug een BIT / de wolf sgw ranking geweest.
Daarvoor telde alleen de nederlandse wedstrijden mee en de beste 8 of 10 resultaten telde.
Deze is van 1999
(wsl om te voorkomen dat mensen veel meer wedstrijden gingen rijden om 8 goede resultaten te behalen)
gomir schreef:GvdT schreef:Er is een aantal jaar terug een BIT / de wolf sgw ranking geweest.
Daarvoor telde alleen de nederlandse wedstrijden mee en de beste 8 of 10 resultaten telde.
http://www.horses.nl/DeWolff-sgw/rank1-50.html
Van de winnaar zijn alle 13 resultaten gewoon meegeteld als ik het narekenDeze is van 1999
Wat is de wedstrijdkalender trouwens veranderd in een paar jaar tijd![]()
In die ranking sta ik ook nog in.....
En ik kom een hoop bekende namen tegen, waaronder onze eigen kabouter
lang niet gezien.
Ik zal dit jaar in Ede zeker nog geen 1 * starten, maar dat wil ik wel een keertje doen
Lielle schreef:Dat heb ik vanaf het begin gevonden![]()
En ik denk ook dat de resultaten op het NK zwaarder moeten tellen, alleen al omdat dan iedereen in een klassement wordt geplaatst. 12e worden van de 20 is nou eenmaal iets makkelijker dan 12e van de 76. Nu leverde een 17e plaats op het kampioenschap geen punten meer op, terwijl een 16e plek in (ik noem maar wat) Vlietlanden nog een punt was. Dat is raar.