[WN] Waar blijven eigenlijk de WRAN highpoints?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 22:03

Dat is zeker een probleem Blaze. Er zijn namelijk niet zulke grote groepen.

Verder vind ik het een behoorlijk denigrerende opmerking

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 08:36

Blaze schreef:
Hoog eindigen bij jou in de buurt in grote groepen moet niet zo een probleem zijn

Bewijs maar.....
Grote bek op internet geven kunnen we allemaal.

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 11:19

Een hoogtepunt op de wc

*information overflow*

But enniewee, ik vind het ook jammer de de federatie andere prioriteiten stelt, maar kan me gezien de belangrijkheid van zo'n titel er ook wel iets bij voorstellen.
Maar er zijn ook mensen waarbij zo'n titel gewoon leuk is en daarmee zijn ze terecht nieuwsgierig

Rob_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 12:10

Sonja schreef:

Bewijs maar.....
Grote bek op internet geven kunnen we allemaal.

Hmm blijkbaar begrijp je me verkeerd.
Ik doelde op jouw en Milena,de uitslagen spreken voor zich op de shows die je gestart bent.
Maar om toch ff een toelichting te geven op hoe jij het blijkbaar hebt begrepen:
Zou graag starten in *jouw* omgeving,maar zolang er op het terrein zelf geen boxen te huur zijn doe ik dat niet.(en nee ik ga niet buiten het terrein een plekje zoeken)
Ik hoef niet te bewijzen dat Sam zich staande kan houden op *grote* shows.Dat is al gebeurt

Oja wat het geven van die grote bek betreft,dat kunnen we allemaal inderdaad

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 16:26

Weet je wat, dan kom ik komend jaar wat vaker jouw kant op, laten we ze samen een koudbloedenpoepie ruiken
Ik zal komend jaar toch wat vaker buiten m'n 'eigen' regio gaan rijden denk ik zo. Regel jij even wat leuke wedstrijden daar!

horsea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:40

wat ik eigenlijk bedoelde...als je nou kijkt naar bijvoorbeeld de trail, wat is dan een hoge score?

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:26

In de WHW kreeg je altijd een tussenstand van de highpointtitels...maargoed, ten eerste is dat niet meer van de WRAN en de WHW heb ik ook al maanden niet gehad